تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۴۶۰۵۲
مدیرجهاد کشاورزی گچساران در گفتگو با کبنا عنوان کرد

نظارت بازرسان جهاد کشاورزی بر بازار گچساران شدت گرفت/عطاء زاده؛ بامتخلفان برخورد می شود

۰
کبنا ؛مدیرجهاد کشاورزی گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: نظارت بر بازار در این ایام که تلاطم مردم برای خرید بیشتر از همیشه است، یکی از مهمترین خواسته‌های مردم از مسئولان است در همین رابطه طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ایام نوروز در گچساران آغاز شده است.
به گزارش کبنا نیوز: مهندس لیلا عطاء زاده عنوان کرد: با واگذاری برخی از وظایف وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی، این سازمان عهده‌دار نظارت بر اصناف و تنظیم بازار،29 قلم کالا‌های اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، لبنیات، روغن خوراکی، آرد، نان، برنج و شکر، تره بار و میوه و...... می‌شود.
عطاء زاده تصریح کرد: ما در کنار کنترل و نظارت بر بازار توزیع اقلام دولتی از جمله  برنج، روغن خوراکی، شکر و مرغ منجمد انجام می دهیم.
مدیر اداره جهاد کشاورزی گچساران گفت: از 28 اسفندماه میوه شب عید به نرخ مصوب در شهرستان در حال توزیع می‌باشد.
عطاء زاده  با بیان اینکه طرح رصد و پایش بازار به صورت روزانه توسط بارزسین جهاد کشاورزی ، بسیج اصناف و اداره صمت  انجام می‌شود، افزود: در این بازدید‌ها مواردی از قبیل، گران فروشی، احتکار، تداخل صنفی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و کالای تاریخ مصرف گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: از آغاز طرح تاکنون 734 مورد بازرسی انجام شده که تعداد  80 مورد منتج به تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.
عطا زاده  بر لزوم توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: همکاران من در واحد بازرسی با سختکوشی، جدیت و تلاش شبانه روزی بازار شهرستان را رصد،پایش، کنترل و نظارت می کنند.
رئیس جهاد کشاورزی گچساران تاکید کرد: بازار گچساران زیر دزه بین بازرسان جهاد کشاورزی می باشد که در با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان گچسارانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بخش محصولات کشاورزی، پروتئینی، آرد و نان مراتب گزارش و یا شکایت خود را به اداره جهاد کشاورزی گچساران اعلام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ی شوهر جدید دیگه برا بازاریان بیچاره
Iran, Islamic Republic of
شماره برای شکایت اعلام کنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1