تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۹۴۸
کبنا گزارش می دهد

پیام تقدیرو تشکر بخشدار سابق گچساران از مردم و مسئولان/ استلاحی کجا می رود؟/ استلاحی چگونه ساختمان بخشداری را ترک کرد؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛فرج الله استلاحی 8 سال و 2 ماه بخشدار مرکزی گچساران بود. وی یکی از نیروهای متخصص و باتجربه اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
استلاحی توانست  بعنوان بخشدار گچساران کارنامه قابل قبولی بجای بگذارد بطوریکه دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و اهالی روستاها ازعملکرد وی رضایت داشتند.
گفته می‌شود فرماندار گچساران حاضر نیست به هیچ قیمتی استلاحی باتجربه و کاردان را از دست بدهد.
دیهیمی خوب، به این نتیجه رسیده است کمتر کسی در شهرستان و مجموعه فرمانداری، ویژگی‌های فرج الله استلاحی (در حوزه عمران) را دارد.
شنیده‌ها حاکیست که فرماندار گچساران از عملکرد فرج استلاحی بخشدار کاملاً رضایت داشته و شدیداً اعتقاد  و تاکید دارد که از تعهد، تخصص و تجربیات استلاحی در حوزه عمران فرمانداری گچساران استفاده کند واز انتقال استلاحی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کند.
به گزارش کبنا نیوز: فرج الله استلاحی در پایان مراسم تودیع و معارفه از مردم و مسئولان تقدیر و تشکر کرد.
متن تقدیر و تشکر استلاحی به شرح زیر است:
فرج اله استلاحی ضمن تبریک  نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین فرا رسیدن سال نو از رهنمودها و حمایتهای فرمانداران سابق شهرستان گچساران، از دیهیمی خوب فرماندار کنونی شهرستان بصورت ویژه قدردانی  و از همکاری و همراهی کلیه دستگاههای ذیربط شهر گچساران  تقدیرو تشکرکرد.
استلاحی اظهار داشت:  خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و توفیق خدمت خالصانه بی منت و بی ریا به مردم متدین، مؤمن و خونگرم شهرستان گچساران بخصوص مناطق روستایی و عشایری را نصیب بنده حقیر خود کرد و عنایت نمود تا 8 سال و 2 ماه را بعنوان خادمی کوچک از آنچه در توان داشتم برای ادای دین این عبادت بزرگ دینی و خدمت به خلق اله که از این شهرستان بر دوش خود احساس می‌کردم فرو نگذارم و این توفیقی است بزرگ که سپاسگذاری و تشکر از آن از توان اینجانب خارج است.
رجای واثق دارم تلاش‌ها و خدمات انجام شده در سطح شهرستان در سایه الطاف ایزد منان و تلاش و همت تمامی همکاران پرتلاشم در مجموعه فرمانداری، بخشداری و همراهی مسئولان اجرایی و توانمد، کاردان بخصوص استانداران اسبق و سابق آقایان خادمی، احمدی، کلانتری، استاندار حاضر جناب اقای احمدزاده و فرمانداری اسبق و سابق آقایان شفیعی، حاج رحیمی، خوان پایه، اتابک و فرماندار حال حاضر جناب آقای مهندس دیهیمی خوب که الحق و الانصاف انسانی شایسته، کوچک نظم، مؤدب، باصداقت، کاردان می‌باشد.
مدیران استانی و شهرستانی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی و عشایری و در رأس همه اینها همراهی و تلاش نماینده کاردان سابق مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر تاج گردون و نماینده فعلی جناب اقای حسینی پور و همراهی و همدلی مردم شریف بخصوص معتمدین و ریش سفیدان طوایف ساکن شهرستان بوده است.
خداوند متعال را شاهد می‌گیرم در تمامی این سالها هیچگاه لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به مردم دست نکشیدم و هیچگاه نگاه سیاسی قومیتی و منطقه‌ای در خدمت به آنان نداشتم.
و اکنون که بعد از 8 سال خدمنت به این مردم نجیب و خوب این بار گران تکلیف و مسئولیت خطیر از دوش من برداشته شده است از تمامی مردم شریف شهرستان گچساران، اعضای شورای اداری، شورای تأمین، امام جمعه شهرستان گچساران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیران استانی و شهرستان، دهیاران اعضای شوراهای اسلامی روستایی و عشایری بزرگان و معتمدین طوایف مختلف اعم از لر و ترک و ... پاسگاه‌های نظامی مستقر در حوزه بخش مرکزی، بهورزان خانه‌های بهداشت روستایی و دیگر نهادهای مرتبط صمیمانه تشکر می‌نمایم و از قصورات احتمالی و ناخواسته عذرخواهی و طلب حلالیت می‌نمایم.
از همکاران پر تلاش و خستگی ناپذیر خودم در بخشداری تقدیر و تشکر می‌کنم.
تشکر ویژه هم از خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران دارم.
در زمان قبول مسئولیت باید بپذیریم که در جهت رفاه حال مردم و مشکلات آنها گام برداریم. وقت و انرژی خود را در اختیار مردم باشد اگر اینطور شد این زحمات به یادگار می‌ماند و مردم به نیکی از آن یاد می‌کنند.
مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد مهم این است که تا زمانی که در مسند خدمتگذاری به مردم هستیم برای رضای خدا و رفاه مردم در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم. لذا در 8 سال گذشته علیرغم همه محدودیت‌های اعتباری که طی سالهای گذشته تا کنون وجود داشته ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی و پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی عملی پروژه‌ها و طرح‌های مهم و بزرگی در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و ... در سطح شهر و روستا انجام شده و الحمدلله مردم خودشان می‌بینند و تشخیص می‌دهند که چقدر کار شده ولی باز هم مشکل وجود دارد ما باید همه با هم تلاش کنیم که نهایت همکاری و مساعدت لازم را در جهت رفع نیازمندی‌های شهرستان داشته باشیم.
مجموعه فرمانداری الحمدلله با مدیریت فرماندار محترم تعامل و همکاری خوبی با هم دارند و همه با هم، کنار هم برای عمران و آبادانی شهرستان تلاش خواهیم کرد.
در خاتمه انتصاب آقای علیمحمد آقایی را تبریک عرض می‌کنم و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1