تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۹۴۸
کبنا گزارش می دهد

پیام تقدیرو تشکر بخشدار سابق گچساران از مردم و مسئولان/ استلاحی کجا می رود؟/ استلاحی چگونه ساختمان بخشداری را ترک کرد؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛فرج الله استلاحی 8 سال و 2 ماه بخشدار مرکزی گچساران بود. وی یکی از نیروهای متخصص و باتجربه اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
استلاحی توانست  بعنوان بخشدار گچساران کارنامه قابل قبولی بجای بگذارد بطوریکه دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و اهالی روستاها ازعملکرد وی رضایت داشتند.
گفته می‌شود فرماندار گچساران حاضر نیست به هیچ قیمتی استلاحی باتجربه و کاردان را از دست بدهد.
دیهیمی خوب، به این نتیجه رسیده است کمتر کسی در شهرستان و مجموعه فرمانداری، ویژگی‌های فرج الله استلاحی (در حوزه عمران) را دارد.
شنیده‌ها حاکیست که فرماندار گچساران از عملکرد فرج استلاحی بخشدار کاملاً رضایت داشته و شدیداً اعتقاد  و تاکید دارد که از تعهد، تخصص و تجربیات استلاحی در حوزه عمران فرمانداری گچساران استفاده کند واز انتقال استلاحی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کند.
به گزارش کبنا نیوز: فرج الله استلاحی در پایان مراسم تودیع و معارفه از مردم و مسئولان تقدیر و تشکر کرد.
متن تقدیر و تشکر استلاحی به شرح زیر است:
فرج اله استلاحی ضمن تبریک  نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین فرا رسیدن سال نو از رهنمودها و حمایتهای فرمانداران سابق شهرستان گچساران، از دیهیمی خوب فرماندار کنونی شهرستان بصورت ویژه قدردانی  و از همکاری و همراهی کلیه دستگاههای ذیربط شهر گچساران  تقدیرو تشکرکرد.
استلاحی اظهار داشت:  خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و توفیق خدمت خالصانه بی منت و بی ریا به مردم متدین، مؤمن و خونگرم شهرستان گچساران بخصوص مناطق روستایی و عشایری را نصیب بنده حقیر خود کرد و عنایت نمود تا 8 سال و 2 ماه را بعنوان خادمی کوچک از آنچه در توان داشتم برای ادای دین این عبادت بزرگ دینی و خدمت به خلق اله که از این شهرستان بر دوش خود احساس می‌کردم فرو نگذارم و این توفیقی است بزرگ که سپاسگذاری و تشکر از آن از توان اینجانب خارج است.
رجای واثق دارم تلاش‌ها و خدمات انجام شده در سطح شهرستان در سایه الطاف ایزد منان و تلاش و همت تمامی همکاران پرتلاشم در مجموعه فرمانداری، بخشداری و همراهی مسئولان اجرایی و توانمد، کاردان بخصوص استانداران اسبق و سابق آقایان خادمی، احمدی، کلانتری، استاندار حاضر جناب اقای احمدزاده و فرمانداری اسبق و سابق آقایان شفیعی، حاج رحیمی، خوان پایه، اتابک و فرماندار حال حاضر جناب آقای مهندس دیهیمی خوب که الحق و الانصاف انسانی شایسته، کوچک نظم، مؤدب، باصداقت، کاردان می‌باشد.
مدیران استانی و شهرستانی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی و عشایری و در رأس همه اینها همراهی و تلاش نماینده کاردان سابق مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر تاج گردون و نماینده فعلی جناب اقای حسینی پور و همراهی و همدلی مردم شریف بخصوص معتمدین و ریش سفیدان طوایف ساکن شهرستان بوده است.
خداوند متعال را شاهد می‌گیرم در تمامی این سالها هیچگاه لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به مردم دست نکشیدم و هیچگاه نگاه سیاسی قومیتی و منطقه‌ای در خدمت به آنان نداشتم.
و اکنون که بعد از 8 سال خدمنت به این مردم نجیب و خوب این بار گران تکلیف و مسئولیت خطیر از دوش من برداشته شده است از تمامی مردم شریف شهرستان گچساران، اعضای شورای اداری، شورای تأمین، امام جمعه شهرستان گچساران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیران استانی و شهرستان، دهیاران اعضای شوراهای اسلامی روستایی و عشایری بزرگان و معتمدین طوایف مختلف اعم از لر و ترک و ... پاسگاه‌های نظامی مستقر در حوزه بخش مرکزی، بهورزان خانه‌های بهداشت روستایی و دیگر نهادهای مرتبط صمیمانه تشکر می‌نمایم و از قصورات احتمالی و ناخواسته عذرخواهی و طلب حلالیت می‌نمایم.
از همکاران پر تلاش و خستگی ناپذیر خودم در بخشداری تقدیر و تشکر می‌کنم.
تشکر ویژه هم از خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران دارم.
در زمان قبول مسئولیت باید بپذیریم که در جهت رفاه حال مردم و مشکلات آنها گام برداریم. وقت و انرژی خود را در اختیار مردم باشد اگر اینطور شد این زحمات به یادگار می‌ماند و مردم به نیکی از آن یاد می‌کنند.
مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد مهم این است که تا زمانی که در مسند خدمتگذاری به مردم هستیم برای رضای خدا و رفاه مردم در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم. لذا در 8 سال گذشته علیرغم همه محدودیت‌های اعتباری که طی سالهای گذشته تا کنون وجود داشته ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی و پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی عملی پروژه‌ها و طرح‌های مهم و بزرگی در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و ... در سطح شهر و روستا انجام شده و الحمدلله مردم خودشان می‌بینند و تشخیص می‌دهند که چقدر کار شده ولی باز هم مشکل وجود دارد ما باید همه با هم تلاش کنیم که نهایت همکاری و مساعدت لازم را در جهت رفع نیازمندی‌های شهرستان داشته باشیم.
مجموعه فرمانداری الحمدلله با مدیریت فرماندار محترم تعامل و همکاری خوبی با هم دارند و همه با هم، کنار هم برای عمران و آبادانی شهرستان تلاش خواهیم کرد.
در خاتمه انتصاب آقای علیمحمد آقایی را تبریک عرض می‌کنم و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1