تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۲
در راستای محرومیت زدایی لنده

فصل نوینی از عمران و آبادی در روستاهای لنده توسط بنیاد علوی+تصاویر

۰
کبنا ؛پیشرفت چشمگیر پروژه‌های زیرساختی راه و طرح های، هادی روستایی ، کاملا نمایان بطوریکه از شرق تا غرب شهرستان لنده زیر چتر محرویمت زدایی بنیاد علوی قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز؛ نماینده بنیاد مستضعفان در گفتگویی اظهار داشت؛ با گذری در روستاهای لنده از بخش موگرمون گرفته تا بخش مرکزی و آنهم روستاهای صعب العبور که تا پیش از این عبور و مرور به سختی برای ساکنین شریف این مناطق ممکن بود، تغیرات بوجود آمده کاملا ملموس و خدا را شاکریم فرصتی پیش آمد تا خدمتی بع مردم شریف شهرستان خصوصا روستانشینان این قشر مولد جامعه کرده باشیم.
نیک بخت مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی لنده افرود؛ در ماه های گذشته و برابر با شیوه نامه ی محرومیت زدایی بنیاد که مناطق پر جمعیت و کم برخودار از اولویت های آن است، مهمترین مشکلات و مطالبات در ۱۰ منطقه شناسایی و این روزها پروژه های عمرانی چون زیر سازی، اجرای طرح های هادی و آسفالت در حال اجرا هستند.
مهندس نیک بخت گفت؛ طرح بزرگ توسعه زیر ساخت ها در روستاها با محوریت ساماندهی، زیر سازی و آسفالت معابر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال هم اکنون در روستاهای قیام، چهار راه آل طیب، بیشه ای، شیتاب، مونه، بنه ی آبزا و توابع آن، دم تنگ لنده، بنه بلوط، آبرزگه و دشت بن اجرا و یا طی روزهای آینده اجرایی نشوید.

وی به روستای محروم کوه اسپید اشاره و گفت؛ پروژه بازگشایی و ساخت ابنیه روستای کوه اسپید از منطقه ی آل طیب به ارزش مالی یک میلیارد و صد میلیون تومان نیز از جمله ی پروژه های است که توسط بنیاد علوی در دست اجرا است و انشالله بزودی مشکل عبور و مرور مردمان این منطقه نیز مرتفع میشود.
مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده یادآور شد؛ در ادامه محرویمت زدایی از منطقه رودکوف قیام نیز؛ اجرای پروژه بازگشایی ، زیر سازی و ساخت ابنیه روستاهای برمل ، دلیک، چلی و لاروب با اعتبار ۲ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان نیز در دست اجرا است که در این راستا انتظار میرود راهداری و حمل نقل جاده ای بموقع برای این حجم از زیر سازیهای انجام گرفته اقدام نماید.
مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی لنده از جمله ی مهمترین پروژه های زیر ساختی که توسط بنیاد علوی در حال اجراست را پروژه احداث جاده ارتباطی لنده-دهدشت، پاتاوه عنوان کرد و گفت؛ با ورود بنیاد علوی به پروژه مذکور شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی خاکبرداری در فاز اول و دوم هستیم.
وی مجموع اعتبار لحاظ شده در پروژه مهم خروج از بن بست جاده ای لنده( تراب- دهدشت) ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
نماینده بنیاد علوی در پایان یادآور شد؛ مناطقی چون گرده کلات دم اشکفت مونه و دره زنگ نیز از جمله ی مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد علوی هستند که انشالله در تلاش هستیم بزودی عملیات اجرایی و رفع محرویمت از این مناطق شروع شود.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر بنیاد علوی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1