کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

توزیع بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه گچساران (+تصاویر)

15 اسفند 1400 ساعت 16:54

به مناسبت میلاد امام حسین یک هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،حبوبات و مرغ در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد


فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۴ سری کمک‌های مومنانه افزون بر ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.
سرهنگ باقر پسند بیان کرد: به مناسبت میلاد امام حسین یک هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،حبوبات و مرغ در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
 وی با اشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه ها در کنار مردم حضور دارد، تصریح کرد: در مرحله ۱۴ کمک های مومنانه افزون بر یک هزار و ۵۰ بسته توسط ۴۰ گروه جهادی توزیع خواهد شد.
پسنده عنوان کرد: سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان ودل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می کند.
وی تصریح کرد: فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسین و روز پاسدار را بر تمام آحاد مردم و همکاران سبز پوشان بی ادعا در سپاه پاسداران تبریک می گویم.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: سپاه کارنامه درخشانی دارد و به کمک بسیج و حضور میدانی در دفاع مقدس و دیگر رویدادها امتحان خود را با سربلندی پس داده، است.
پسنده بیان کرد: در بلایای طبیعی نیز سپاه جزو اولین نهادها بود که در کنار مردم حضور پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز ما مدال افتخار خدمت به مردم را داریم و هر چه خدمت بر ای مردم انجام شود کم است افزود:تا کنون در ایام شیوع ویروس کرونا ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
 


کد مطلب: 445469

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/445469/2/توزیع-بیش-یکهزار-بسته-معیشتی-بین-نیازمندان-توسط-سپاه-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1