کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمت رسانی به مناطق محروم ادامه دارد

افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۸ روستای لوداب، چین و تهلیان

13 اسفند 1400 ساعت 13:03

به دستان نماینده بویراحمد، دنا و مارگون و با حضور مدیرعامل گاز استان و فرماندار بویراحمد پروژه گازرسانی به روستاهای لوداب، چین و تهلیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


به دستان نماینده بویراحمد، دنا و مارگون و با حضور مدیرعامل گاز استان و فرماندار بویراحمد پروژه گازرسانی به روستاهای لوداب، چین و تهلیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 به گزارش کبنا، توسط نماینده بویراحمد، دنا و مارگون و با حضور مدیرعامل گاز استان و فرماندار بویراحمد پروژه گازرسانی به روستاهای لوداب، چین و تهلیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان در آیین افتتاحیه گازرسانی به ۱۸ روستای بخش لوداب گفت: با بهره برداری از این پروژه ۱۰۹۲ خانوار شامل ۴۵۵۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که اعتبار این پروژه ۱۸۲ میلیارد ریال می‌باشد.
وی افزود: در این پروژه ۸۶ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن صورت گرفته و روستاهای زیادی از نعمت گاز بهره مند شدند.
بهادر بیان کرد: روستاهای تهلیان، برافتاب تهلیان، چشمه پوتی له فراخ، دره تی له فراخ، دسیری، ده سرشک، زیرتوت، طوف فاضل تهلیان، له فراخ مله نامداران، چشمه لیرو از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی افزود: علاوه بر این روستاها، روستاهای سروزگ دره بید، طوف دره بید، آب سردان تل دراز، آب کاسه تل دراز، مورتوت، ساختمان کهیار دره بید، دم سم لوداب، ملأ دارا سرتلی نیز گازرسانی شدند.
بهادر بیان کرد: با پیگیری‌های شبانه روزی مهدی روشنفکر، مناطق محروم لوداب، چین و تهلیان که سالها از این نعمت بی بهره بودند، از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره مند و ساکنان ان مناطق رضایت خود را از این حرکت جهادی نماینده خدوم و مسئولان دولت مردمی اعلام کردند.
 


کد مطلب: 445376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/445376/2/افتتاح-پروژه-گازرسانی-۱۸-روستای-لوداب-چین-تهلیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1