کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان صورت گرفت

کلنگ زنی مجتمع خد ماتی رفاهی بین راهی گچساران+تصاویر

9 اسفند 1400 ساعت 10:49

این طرح با محوریت گردشگری و جایگاه سوخت عملیات اجرایی این طرح آغاز شد


آیین کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران با حضور فرماندارگچساران، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل آب منطقه ای ، میراث فرهنگی و گردشگری، صمت، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده ای نفتی و جمعی از روسای ادارات گچساران در جاده گچساران، دهدشت(خیرآباد) به زمین زده شد.
 
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ زنی این طرح  اظهار کرد: این طرح با محوریت گردشگری و جایگاه سوخت عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.
سید احسان عسکری با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی  رفاهی  بین راهی گچساران با مشارکت مالی و اعتباری بانک توسعه تعاون کلنگ زنی شد، بیان کرد: فاز اول این طرح با اعتبار چهل و هشت میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی تصریح کرد: در این طرح دو سکو بنزین و دو سکو نفت و گاز  ایجاد خواهد شد.
عسکری عنوان کرد: با افتتاح فاز نخست این مجتمع خدماتی و رفاهی زمینه اشتغال بیست نفر ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری این طرح چهار سوئیت برای گرد‌شگران احداث خواهد شد گفت: طرح مجتمع خدماتی و رفاهی در زمینی به متراژ هشت هزار متر مربع که افزون بر پانصد متر مربع به طرح گردشگری و مابقی به پارکینگ و جایگاه سوخت اختصاص داده می شود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا کنون بیست میلیارد  ریال سرمایه شخصی و سی و هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این طرح اختصاص داده ‌شده است.
عسکری بیان کرد: برای تکمیل این طرح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران به پنجاه میلیارد ریال اعتبار نیاز است و فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهدشد.
 


کد مطلب: 445212

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/445212/2/کلنگ-زنی-مجتمع-خد-ماتی-رفاهی-بین-راهی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1