تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۴۴۹۶۶
با حضور دکتر هدایتخواه

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی جهاد تبیین را در شهرستان لنده کلید زد+تصاویر

۰
کبنا ؛همایش جهاد تبیین در بستر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ اول اسفند حسینیه سپاه پاسداران لنده میزبان دکتر ستار هدایتخواه بود
در این همایش که مسئولان ادارات، فرماندار امام جمعه، فرمانده سپاه، و… حضور داشتند.
فرماندار جدید لنده و فرمانده سپاه پاسداران لنده در سخنانی ضمن تقدیر از کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده، همایش جهاد تبیین در بستر مناسبی برای مبارزه با ناتوی فرهنگی و حرکت بالنده کشور با اتکاء به جوانان انقلابی دانستند.
در این جلسه حجهالاسلام والمسلمین حق نیا از طرف کانون هم اندیشی جوانان لنده ضمن خیر مقدم به حضار، به ریشه‌های جهاد تبیین در صدر اسلام اشاره‌ کرد و جنگ احد را سراغاز تبیین معرفتی جهاد معرفی کرد. عضو دیگر کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده، علی‌محمد دوستی از دانش آموختگان جامعه شناسی به تبیین جریان شناسی در بستر انقلاب در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی در دولتهای مختلف با ر یکرد تاکید بر اصل خود کفایی پرداخت و رسالت دولت جدید را پرداخت تبیینی و زیر ساختی به امور مهم کشور طبق منویات رهبری دانست.
سخنران اصلی برنامه. دکتر ستار هدایت‌خواه در بیانات مفصلی به موضوع همایش پرداخت.
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان. در ابتدا جهاد تبیین را مستلزم حرکتی فی سبیل الله همراه با شناخت دشمن و عناصر دشمنی آن دانست و بر لزوم جبهه متشکل و پیوسته در این زمینه تاکید کرد.
این استاد دانشگاه افزود: امروزه دشمنان از داخل تا خارج برای مقابله با دستاوردهای انقلاب ما، جبهه شبانه روزی تشکیل داده اند. و اولین وظیفه ما در این نبرد و جهاد، امید به وعده الهی و ناامید نشدن در مسیر مبارزه است.
ایشان افزود : مسئله امید بخشی یکی از محورهای اصلی بیانیه گام دوم است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب انقلاب : کلید همه قفل‌هاست.
دکتر هدایتخواه مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهاد تبیین همان جهاد کبیر است، که به تعبیر قرآن، زیر ساخت همه جهادهاست. و در مورد انقلاب ما شناخت ماهیت آن و آگاهی انقلابی یک ضرورت عینی است.
ایشان افزودند : محور جهاد تبیین مردم هستند که بانیان انقلاب اند. آن را پیروز و تثبیت کردند، و در بحران‌ها، تحریم ها، کودتاها و… آن را رها نکردند.
استاد هدایتخواه : از نخبگان و مسئولان خواستند که اجازه ندهند، جریان معاند و دشمنان، مردم را ناامید کنند، باید مرتب دستاوردهای انقلاب بیان شود، و شرایط سخت و راه پر فراز و نشیب این پیروزیها و دست آورده ها نیز بیان شود.
ایشان ضمن تقدیر از کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده و مسئولین انقلابی که این کانون‌ را یاری می‌کنند.
افزودند : بزودی ساماندهی تشکل‌ها و حرکتهای منسجم تبیینی در استان کلید خواهد خورد.

خبرنگار/صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1