تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۴۴۹۱۷
با حضور مسئولان؛

خیرین سلامت گچساران تجلیل شدند+تصاویر

۰
کبنا ؛رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران در همایش مجمع سلامت شهرستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات تمام کسانی که با کادر سلامت همکاری می کنند تقدیر کرد.
محمدصادق رضایی  با اشاره به رنگ بندی قرمزکرونایی این شهرستان تصریح کرد: به دلیل رنگبندی قرمز کرونایی این شهرستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این همایش را با تعداد اندک برگزار کردیم.
در ادامه مسئول سیاستگذاری سلامت کهگیلویه و بویراحمد و دبیر برگزاری مجمع سلامت شهرستان ها نیز در این همایش عنوان کرد: باید همه برای سلامت جامعه در کنار کادر درمان پای کار آمده و در این راستا با تعامل بسیار خوب و سازنده تلاش کنند.
سعید یگانه جو افزود: سلامت جامعه به دستگاه های مختلف ارتباط دارد و نمی‌توان تمام بار را تنها بر دوش بهداشت و درمان گذاشت.
یگانه جو خاطرنشان کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ همکاری و اینکه هر کسی در راستای سلامت مردم دخیل باشد می تواند گامی در این اقدام مهم بردارد که همکاری با کادر درمان را بیشتر کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر برای ارتقاء سلامت مردم می توان از تمام ظرفیت ها به خصوص تریبون های ائمه جمعه کمک گرفت تا بتوانیم با همکاری و تعامل و تلاش از این برهه عبور کنیم.
یگانه جو افزود: سالی یک بار در همایش مجمع سلامت هر شهرستان از خیرین آ تجلیل و تقدیر می‌شود که می‌تواند در گسترش فرهنگ کمک به کادر درمان و همکاری خیرین موثر باشد.
در ادامه  فرماندار گچساران نیز اظهار کرد: وضعیت شهرستان گچساران به رنگ قرمز کرونایی درآمده، ما و دستگاه بهداشت و درمان هیچگونه کاهلی و کم کاری انجام نداده ایم و در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم تعطیلی و یا باز بودن مدارس همه باید طبق دستورالعمل کشوری انجام شود.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: در حال حاضر به دلیل رنگ قرمز کرونایی این شهرستان مقاطع دبستان پیش دبستانی و مهد کودک های گچساران به مدت یک هفته تعطیل می شود و اگر این رنگ بندی همچنان ادامه داشته باشد جهت باز بودن و یا تعطیلی مجدد مدارس دوباره تصمیم گیری خواهد شد.
 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در مقاطع اول و دوم متوسطه باز بودن مدارس به مدیران مراکز آموزشی محول شده، تصریح کرد:مردم برای گذشت از این وضعیت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کمک کادر درمان بیایند.
وی عنوان کرد: سلامت در زندگی انسان بسیار تاثیرگذار است و باید همه جوانب و تاثیر آن را در نظر بگیریم یکی از اصلی ترین وظایف ما در بحث بهداشت پیشگیری قبل از درمان است.
فرماندار گچساران ادامه داد: برای سلامت مردم تلاش خواهیم کرد ولی مردم هم باید با ما همکاری کنند و همه چیز را تنها به کار درمان محول نکنند.
 وی افزود: باید از زحمات بسیار زیاد کادر درمان گچساران تقدیر و تشکر کرد وضعیت قرمز الان این شهرستان تقصیر هیچ واحدی نیست بلکه این یک شرایطی است که کشور به آن مبتلا شده است.
 
 معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران در این همایش اظهار کرد: در این شهرستان 6 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، ۴ مرکز روستایی ، 29 خانه بهداشت در روستا و ۱۳ پایگاه سلامت در سطح شهرستان به شهروندان خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
احمد پاکدل افزود:  در ۹ ماهه امسال مرگ مادرباردار در گچساران وجود نداشته و تمام زایمان ها در این شهرستان و زایشگاه ها کاملا ایمن بودند و این شاخص بسیار مهم می باشد.
پاکدل تصریح کرد: بالاترین علت مرگ و میر در سال ۹۹ به دلیل بیماری های قلبی و عروقی در این شهرستان ثبت شده است.
گفتنی است: در این جلسه از فعالان و خیرین سلامت شهرستان تجلیل بعمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب الان که همه ی معلما ودانش آموزان وخانواده ها درگیرشدن تعطیل کردین😔😔😔😔
سعید
Iran, Islamic Republic of
وقتی معلم خودش سر کلاس ماسک نمیزنه که الگو جامعه است انتظاری از هیچکس نیست مردم گچساران صبح تا شب دنبال مقصر هستند در صورتی که خودشون رعایت نمیکنن برگزاری مراسمات ...ماسک نداشتن...واکسن نزدن علت اصلی این مشکلات شهرستان
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1