کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز صورت گرفت

دیدار اعضای شورای شهر لنده با امام جمعه+تصاویر

30 بهمن 1400 ساعت 23:20

اعضای شورای شهر لنده صبح امروز با حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


اعضای شورای شهر لنده صبح امروز با حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز؛ در ابتدای این نشست کوروش محمدی عضو شورا ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه محترم شهرستان در راستای کمک به مجموعه شورا گزارشی از عملکرد شش ماهه خود و همکارانش در شورای شهر ارائه داد.
محمدی در ادامه گفت: در بحث کارهای روزمره شورا و شهرداری کارها طبق روال پیش می رود اما در بحث شهردار که دغدغه اصلی شهروندان است  ما تا الان سه شهردار به استانداری معرفی کردیم و هر سه توسط استانداری رد شد و ایمانی بعد از چهل روز و فضیلت بعد از بیست و هفت روز جواب رد آنها آمد در حالی که مهلت قانونی جواب ده الی پانزده روز بود.
کوروش محمدی افزود: گزینه آخر ما جناب آغای فضیلت بود که به استانداری معرفی کردیم و طبق روال قبل استانداری که همه گزینه هایی که اصرار بر مصوبه داشتند را تایید میکردند ما هم برای ایشان اصرار زدیم اما متاسفانه باز هم توسط استانداری رد شد که برای ما هم جای تعجب بود و خیلی از مشکلات و فشارها بر ما به خاطر دیر پاسخ دادن از طرف استانداری وارد شد.
در ادامه آقایان فاضلی و رئیس زاده و سرکار خانم رنجبر دیگر اعضای شورا به بیان مشکلات،دغدغه ها و موارد مورد بحث این روزهای شورا و شهرداری پرداختند و از امام جمعه محترم شهرستان خواستند که در ادامه راه به طور جد کمک حالشان باشد و خواستار تسریع و تسهیل در ادامه روال قانونی در انتخاب شهردار آینده خود از مجموعه استانداری شدند.
همچنین جعفر رئیس زاده در این نشست از تلاشهای اخیر فرماندار جوان و انقلابی شهرستان در راستای انتخاب شهردار و مشکلات شهرداری قدردانی و تشکر کرد و گفت: اگر فرماندار جدید زودتر از اینها به شهرستان می آمد مطمئنم تا الان شهردار لنده انتخاب شده بود.
در ادامه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده خطاب به اعضای شورا گفت: اولا که منکر پیگیری و تلاشهای شما در راستای مشکلات شهرستان نیستم همان جوری که شما تا الان شصت جلسه ی شورا را در این مدت برگزار کردید.
حجت الاسلام محمودی اصل افزود: شما باید این حق را به مردم بدهید که اولین و مهم ترین انتظار مردم انتخاب شهردار هست که بنا به هر دلیلی تا الان محقق نشد و شما دلیل عدم انتخاب را از طریق رسانه و روابط عمومی به مردم گزارش نکردید که باعث بروز این مشکلات برای خود شما شد.
امام جمعه شهرستان لنده ادامه داد: شما ها خود به خوبی می دانید در این چند ماهه چه کارهایی انجام دادید اما مردم این را نمی دانند و اگر همه این موارد را از طریق رسانه به گوش مردم می رساندید خیلی از این فشارها بر شما وارد نبود و این اشکال بر شما وارد هست.
حجت الاسلام محمودی اصل گفت: قبول دارم که شما واقعا مظلوم واقع شدید و مورد بی مهری قرار گرفتید در خیلی از جاها اما باز هم حق با مردم هست و با همه نگاه هایی که هست بنده اعلام همکاری میکنم و هر جایی که نیاز بود به شما کمک خواهم کرد.


کد مطلب: 444895

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444895/2/دیدار-اعضای-شورای-شهر-لنده-امام-جمعه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1