تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۴۴۷۳۲
به همت فرزندان شهدای شهرستان لنده صورت گرفت:

برگزاری جشن پدر در جوار گلزار شهدای لنده/رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین توصیه وسفارش شهدا به مسولان است+تصاویر

۰
کبنا ؛به همت فرزندان شهدای شهرستان لنده مراسم جشن روز پدر با حضورمسولان درگلزار شهدای این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی برگزارشد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این مراسم خدارحم ارتشی فرزند شهید ارتشی گفت: اگر شهدا نبودند امروز این عزت و عظمت را نداشتیم ویکی از بزرگترین نعمتهای الهی بر جامعه اسلامی وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در مقابل دشمنان اسلام سینه سپر کردند و با جان و خون خود اسلام خدا را نصرت بخشیدند.
در ادامه این مراسم ارتشی به بیان مشکلات و گلایه های خانواده های معظم شهدا در خصوص عدم ساماندهی گلزار شهدا و جاده های روستایی برای زیارت قبور شهدا را مطرح کرد.
امام جمعه شهرستان لنده در جمع فرزندان شهدای شهرستان لنده در جوار گلزار شهدا با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: یکی از دغدغه های اصلی پدران تامین نیازمندی های معیشتی و زندگی و تربیت فرزندان است که نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام علی(ع) حق پدری بر گردن همه ما شیعیان‌ دارند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:جمعی از پدران در قید حیات در حال تلاش و کوشش برای خانواده خویش هستند که ارزش و کارشان قابل تحسین است ولی جمعی از پدران برای دفاع از امنیت و آرامش مردم رفتند و جانشان را فدای ملت کردند تا امروز ما در سایه سار امنیت و آرامش زندگی کنیم.
وی افزود: شهیدان با گذشتن از زن وفرزند و مال و دنیا رفتند و نام خویش را برای همیشه در تاریخ جاودانه کردند و امروز نامشان به عنوان پدران آسمانی بر تارک زمان حک شده است.
محمودی اصل گفت: رحمت خداوند بر روح پرفتوح امام شهیدان که همه آنان در این مکتب تربیت شدند تا برای دفاع از حقوق مردم از جان خویش گذشتند.
امام جمعه شهرستان لنده گفت: رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین توصیه وسفارش شهدا به مسولان است.
وی گفت: ساماندهی تصاویر شهدا در سطح شهر و گلزار شهدا در سطح شهر لنده باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت:امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهید تا بتوانیم در راه و مسیر شهدا حرکت کنیم.
در ادامه فرماندار شهرستان لنده با تبریک میلاد با سعادت امام علی(ع) روز پدر گفت: هر آنچه ما داریم از فداکاری و رشادت های پدرانی است که برای دفاع از امنیت و آرامش امروز خویش از جان که گوهر زیستن است گذشتند.
جلال دانش افزود:اگر به سیره و سبک زندگی شهدا نگاه کنیم برخی از این عزیزان هم بر عهدشان در پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب ماندند و هم در انتظار شهادت بودند که مصداق آن سرداران شهید حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی است.
وی در ادامه گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگرفته از نهضت عاشورا است که نام ویادشهدا را باید در جامعه ترویج، تعمیق و گرامی بداریم.
فرماندار شهرستان لنده گفت:مظهر غیریت دینی و تجلگاه این غیریت دینی شخص شهدا هستند که نسبت به مباحث جامعه به درستی در وصایای آنان آمده است که استکبار ستیزی، مردم داری، خدمت به مردم، برای جامعه مفید بودن از شاخصه های مهم شهیدان است.
وی گفت: نسبت با ولایت و با ولایت بودن از ویژگی های ممتاز شهیدان است که در تمامی وصایای شهیدان به این مهم به درستی بکار رفته است که خط قرمزشان ولایت مداری نه در شعار بلکه در تمامی مراحل زندگی با معرفت کامل بوده است.
دانش تاکید کرد: دشمن شناسی و خودشناسی و مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب بودند از ویژگی های شهیدان بود و یکی دیگر از شاخصه های ممتاز شهیدان بین مردم بودن و کار برای مردم بود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز حمله دشمنان به سپاه پاسداران نشان از ضعف و ناتوانی آنان در مقابل این نیروی عظیم مردمی و ولایی است که بدون شک تمام این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی خواهند شد.
وی در ادامه گفت:تبدیل کردن گلزار شهدا یکی از مراکز فرهنگی از برنامه های است که در آینده باید به درستی این مهم اقدامات لازم اجرایی شود.
دانش گفت:کمک بنیاد علوی برای تکمیل و نیازمندی های این مکان مقدس جای تقدیر دارد که نیاز است شهرداری و بنیادشهید نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدامی عاجل صورت گیرد.
وی گفت: ما در این منطقه گرفتار مسائل سیاسی پوچ هستیم که هیچ تاثیری در خدمت به مردم ندارد و باید این مهم با خدمت به مردم تغییر کند.
این مراسم به همت فرزندان شهدای شهرستان با دعوت از مسولان و غبارروبی گلزار شهدای همراه بوده است.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1