تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۶۵۸
گزارش تصویری

حرکت قابل تحسین مدیرعامل کارخانه روغن گچساران/ افتتاح طرح توسعه کارخانه با حضور خانواده های شهدا و جانبازان+تصاویر

۱
کبنا ؛به مناسبت دهه مبارک فجر آیین افتتاح دوطرح توسعه وساختمان مدیریت کارخانه روغن نباتی الوا گچساران وشرکت زیبا پرند با حضور مدیرعامل کارخانه روغن الوا و جمعی ازخانواده‌های  شهداء وجانبازان شهرستان گچساران برگزار شد.
رئیس کارخانه روغن نباتی الوا  در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان در گچساران بخش دیگری از کارخانه روغن نباتی الوا وشرکت زیبا پرند افتتاح شد.
شهرام هندیچانی بیان کرد: مجموعه کارخانه روغن نباتی با برند الوا در شهریور ۱۳۹۶ در گچساران بااشتغال زایی ۱۲۰ نفر به بهره برداری رسید.  مدیر عامل کارخانه روغن نباتی اکسین فرایند تصریح کرد: این مجموعه  روغن کشی و به نام شرکت کشت صنعت ره آوران و یک کارخانه روغن نباتی به نام اکسین فرایند با برند الوا  وشرکت زیبا پرندمی باشد.
 هندیجانی عنوان کرد: از ابتدای کار در سال اول و دوم کارما در بخش تولید سیر صعودی داشت و به ظرفیت خوبی دست پیدا کرد، در روغن کشی توانست در راستای تهیه دانه های روغنی، کشت کشاورزان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد خوزستان و قسمتی از فارس را پوشش دهد. وی گفت :در این چهار سال گذشته کلیه دانه های روغنی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های همجوار را به صورت مباشری از کشاورزان خریداری کرده و بعد از آن هم در بخش استحصال در همین مجموعه انجام شد.
 وی گفت : محصول به دست آمده دو بخش دارد بخش اول کنجاله همان نهاده‌های دامی به سراسر کشور عرضه شد در بخش روغن خام هم برای کارخانه دوم خودمان یا مجموعه های مورد نیاز کارخانه های روغن در این خصوص تهیه مواد انجام و آنها را همراهی کردیم.
 رئیس کارخانه روغن نباتی اکسین فرایند خاطر نشان کرد: شرکت دوم ماه روغن نباتی اکسین فرایند روغن خام آماده را توسط توسعه تحویل می‌گیرد، تصفیه و رنگ بری و بی بو  انجام می دهد و از طرف دیگر بسته بندی و به بازار عرضه می کند، زمانی که فشار عرضه روغن به دلیل کمبود مقطعی زیاد بود با توکل بر خدا و تلاش همکاران در این کارخانه و همکاری ادارات جهاد و صمت توانستیم از آن مقطع عبور کنیم و استان های فارس خوزستان بوشهر کهگیلویه و بویراحمد را پوشش دهیم.
 هندیجانی بیان کرد: روغنی که به ما داده میشود مربوط به استان های همجوار و خودمان می باشد که بسته‌بندی و روانه بازار می‌کنیم و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: مجموعه در این مدت گذشته به این جمع‌بندی رسید که بتوانیم در طرح توسعه اقداماتی انجام دهیم در این بخش اولین کار در کارخانه روغن نباتی اکسین فرایند بود، طرح توسعه ما مربوط به این حوزه می‌شود به روغنهای شورتنینگ و مارگارین  همان کره گیاهی و روغن صاف و روغن قنادی می باشد که تست آزمایشگاهی آن انجام شده و این بخش با حضور خانواده ی شهدا و برخی از جانبازان عزیز رونمایی شد، در این قسمت ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت انجام و برای ۹ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.  وی گفت: مرحله بعدی شرکت زیبا پرند که پشتیبان هردو شرکت ما می باشد در آن مجموعه سیلوهای ذخیره دانه وجود دارد و خشک کن دانه و تصفیه خانه پساب میباشد در واقع کل آبی که در تصفیه خانه مصرف می شود در یک کار زیست محیطی بسیار خوب در این خصوص انجام شده، که این تصفیه خانه آب کل دور ریز مجموعه ما را که وارد تصفیه‌خانه می‌شود چربی آن را گرفته و برای مصارف اسید چرب و صابون استفاده کرده و خود آب هم تسویه و دوباره وارد مدار برای استفاده فضای سبز و آبیاری درختان مجموعه میشود .
رئیس کارخانه زیبا پرند گفت: واحد دیگر که اسید چرب می باشد اسید چرب را گرفته و آن را ارائه می دهدبه کارخانه های صابون سازی در سراسر کشور. وی افزود : به مناسبت دهه فجر و با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران سیلوهای با ظرفیت  ۱۸ هزار تن روباز و سیلوی کرکره به صورت فلزی به مجموعه اضافه شد. هندیجانی اضافه کرد: برای دانه های داخلی، دانه کلزا که از حساسیت بالایی برخوردار است با توجه به اینکه فصل برداشت آن دارای بارش های ناگهانی می باشد این سیلوها به ما در راستای اجرای مرحله های بهتر کمک می کند که خوشبختانه تمام این دو افتتاحیه در دهه پرفروغ فجر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از خانواده شهدا و جانبازان افتتاح شد. هندیجانی عنوان کرد: در همین مدت زمان یک ساختمان خوب که بتواند سیستم اداری ما در آن مستقر شود نیز افتتاح شد و در بخش سیلوها ۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۵ نفر نیز اشتغال زایی ایجاد شد.
 وی افزود: ما تمام آرامش و امنیت خود را مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم.
 
گفتنی است : حضور خادم حرم رضوی همراه با پرچم حرم امام رضا(ع)  در افتتاح طرح از نکات برجسته این آیین بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1