تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۵۶۳
به همت گروه جهادی اولین ها شهر لنده

یک کار جهادی ناب در روستایی محروم از امکانات+تصاویر

۰
کبنا ؛هر چند مشکلاتی نظیر بی آبی و مسیر ناهموار و دور روستای دم تنگ عروه در صدد بود تا از روحیه و توان گروه کم کنند ولی پس از روز ها و ماه ها  و با تلاش و پشتکار اعضای گروه جهادی اولین ها کار مدرسه روستا پایان یافت.
این اقدام جهادی با همکاری ها و حمایت های مردم و  اکثریت نهاد ها و ادارات علی الخصوص شرکت بهنوش ایران، موسسه قصه رنگ و توپ ،بسیج فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر با حضور فرماندار محترم شهرستان  جناب آقای دکتر دانش ، فرمانده محترم سپاه پاسداران جناب سرهنگ ویسی ، رئیس محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و هئیت همراه و همچنین حضور خانواده شهید مهمد آبستن (محسنی فر) که اسم این مدرسه به احترام این شهید نام گذاری گردید و مراسم افتتاحیه مدرسه دو کلاسه روستا دم تنگ عروه برگزار گردید.
بنابراین گزاش، این گروه فعالیت های زیاد آموزشی و عمرانی در سال های گذشته نظیر جمع آوری و فروش مواد بازیافتی ، تعمیر و سرویس وسایل خانگی دست دوم ، اهدا لوازم خانگی نو به خانواده های نیازمند ،اهدا ویلچر به بیماران و معلولین و ... در دستور کار خود قرار دادند.
روستای دم تنگ عروه از جمله ی روستاهای محروم شهرستان لنده است که همچنان از امکانات اولیه نظیر آب شرب و جاده ی دسترسی مناسب محروم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1