تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۴۴۵۳۶
در دهمین روز از انتصاب فرماندار لنده

جلسات مکرر با مدیران شهرستان و پیگیری های ادامه دار مشکلات شهروندان لنده ای

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده در دهمین روز سکانداری فرمانداری اش همچنان به تلاشها برای رفع مشکلات شهروندان و پیگیری مطالبات آنها دغدغه مند ادامه میدهد.
به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش در دهمین روز سکانداری اش ابتدا در جلسه ای با رئیس اداره صمت شهرستان لنده در دفتر کار خود گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان خواست و سید رضا خدیش رئیس اداره صمت هم گزارش عملکرد ۹ ماهه ای را به فرماندار ارائه کرد.
در این جلسه فرماندار لنده از مسئولان اداره صمت خواست که با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نظارت بر بازار به طور ویژه انجام و تمامی محصولاتی که در ایام عید و قبل از عید باید به بازار عرضه بشه حتما با برنامه و حساب شده و با نظارت مکرر و همه روزه صورت بگیرد.
جلال دانش در ادامه گفت: شهروندان لنده ای گلایه های زیادی از وضعیت بازار،عدم ثبات قیمت ها،تفاوت قیمت اجناس در مغازه های مختلف و دیگر مشکلات بازار که بسیار افسار گسیخته شده است دارند و حتما باید این موارد به شدت پیگیری بشه تا یه ثباتی به بازار شهرستان برگردد.
سید رضا خدیش رئیس اداره صمت لنده هم قول داد که با همکاری که با جهاد کشاورزی و بسیج اصناف و اداره صمت شروع کردیم نظارت بر بازار را به شدت شروع کردیم و این نظارت مستقیم با ۱۲ نیرو به طور شبانه روز ادامه خواهد داشت تا انشالله روند بازار به طور ثابت و قیمت ها متعادل بشه و شهروندان برای خرید و مخصوصا خرید های شب عید مشکلی نداشته باشند.
در ادامه جلسات و پیگیری های فرماندار پذیرای تعداد زیادی ارباب رجوع در دفتر کارش بود و بعد از آن برای رفع و پیگیری اساسی مشکلات مردم شهرک سرآسیاب به همراه امام جمعه و سرپرست بنیاد علوی به میان مردم رفت و در مسجد امام رضا(ع) سرآسیاب از نزدیک با مردم دیدار و پیگیر مشکلات و مطالبات شهرک سرآسیاب شد.
یکی از مشکلات مردم شهرک سرآسیاب عدم آنتن دهی و اینترنت بود که جلال دانش با تماس هایی با مدیر کل مخابرات استان و شهرستان به طور جد پیگیر شد و به مردم قول دادند که در آینده نزدیک این مشکل برطرف گردد.
مشکلات دیگر مردم شهرک سرآسیاب موضوع جمع آوری زباله،مدرسه نیمه کاره،فاضلاب،ضعیف بودن برق، آسفالت کوچه ها و...که فرماندار همانجا با تماسهایی که مدیران مربوطه داشت قول مرتفع شدن این موارد را داد و این نوید را هم داد که تا حصول نتیجه و رفع نهایی این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
در ادامه در دهمین روز از فرمانداری جلال دانش بازدید ها از مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت و در صدد رفع مشکلات و موانع شهروندان بود.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1