تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۴۷۳
به مناسبت دهه مبارک فجر

برگزاری شب شعر،خاطره،شاهنامه خوانی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی+تصاویر

۰
کبنا ؛به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برنامه شب شعر،خاطره،شاهنامه خوانی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر اظهار داشت: با حضور فرماندار شهرستان،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،سپاه ناحیه،آموزش و پرورش،بنیادشهید وسایر ادارات و نهادهای شهرستان،انجمن های فرهنگی و هنری،اهالی فرهنگ و هنر ،رسانه وعلوم قرآنی شهرستان این برنامه برگزار شد.
زارعی درابتدای این برنامه گفت: برکات و پیشرفت خیره کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای چنان گستردگی می باشد که تمام معادلات سیاسی جهان را به هم ریخته است.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در اوج خفقان و رعب وحشت به ثمر نشست و با رهبری رهبر فرزانه انقلاب روز به روز در تمامی عالم گسترش پیدا میکند.
زارعی ادامه داد: تلاش ها و مجاهدت های اهالی فرهنگ و هنر،رسانه و علوم قرآنی در تمام مقاطع حساس این انقلاب لوح افتخاری برای این سفیران فرهنگی می‌باشد.
جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با اظهار خوشحالی از حضور در این محفل ادبی وهنری،زبان ادبی و هنری را از بهترین ابزار معرفی دستاوردهای این انقلاب دانست.
وی اظهار داشت: سروده های شاعران در این برنامه نشان دهنده توانمندی اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان می‌باشد که امیدوارم شاهد پیشرفت های این عزیزان در همه عرصه ها باشیم.
سپس رئیس شورای هماهنگی تبلیغلات اسلامی شهرستان لنده اظهار داشت:شهدای انقلاب اسلامی پیشگام جهاد و شهادت در نهضت امام خمینی (ره) بودند و باید یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم و شعر یکی از بهترین ابزارها برای حفظ یاد و خاطره شهداست.
در این برنامه ادیبان و شاعران به قزائت اشعار و دلنوشته های خود پرداختند . همچنین اجرای حماسی شاهنامه خوانی و...از دیگر برنامه های اجرایی بود.
در پایان با حضور فرماندار شهرستان وسایر مسئولان از مجریان و ادیبان و... تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1