کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز صورت گرفت.

دیدار رئیس و امداد گران هلال احمر شهرستان لنده با فرماندار+تصاویر

13 بهمن 1400 ساعت 16:43

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده و جمعی از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر ظهر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده و جمعی از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر ظهر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این دیدار که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد توحیدی رئیس هلال احمر شهرستان لنده با تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم خدمت جناب حاج جلال دانش به شهر لنده و تبریک به ایشان به عنوان فرماندار جدید لنده گزارش عملکردی از فعالیتهای سال ۱۴۰۰ هلال احمر را به فرماندار ارائه داد.
عملکرد یکساله هلال احمر در زیر آمده است.
کمک به ۴۱۵ خانوار آسیب دیده ناشی از حوادث، بارندگی،سیل،آبگرفتگی،آتش سوزی،زمین لرزه،طوفان،برف،کولاک و تحویل اقلام امدادی شامل پتو،موکت،چادر،مشما،موادغذایی،پوشاک،ظروف و وسایل سرمایشی و گرمایشی.
پرداخت مبلغ یکصد میلیون تومان هزینه درمان به ۳۱۵ خانوار آسیب دیده و بیماری های خاص و بی بضاعت.
توزیع ۲۴۰ بسته حمایتی و معیشتی به ۲۴۰ خانواده آسیب پذیر و گرفتار.
تهیه و توزیع ماسک و الکل به ۵۰۰ خانوار درگیر بیماری کرونا.
اجرای چندین مانور متنوع و متعدد در سطح شهر و مدارس شهرستان.
برگزاری کلاسهای آموزش کمک های اولیه و مهارتهای داوطلبین که تعداد فراگیران این دوره ۱۵۰ نفر از خواهران و برادران بودند.
برگزاری دوره پیش بیمارستانی جهت خواهران و برادران به تعداد ۶۰ نفر.
اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهر.
دیدار با خانواده معظم شهدا در سطح شهر و اهدای هدیه به آنها.
همکاری مستمر با ادارات،نهادها و سازمانها.
استفاده از ظرفیت جوانان در کلیه برنامه های فرهنگی،مذهبی و امدادی
در طول این شش سال تعداد ۸۵۰۰ خانوار از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.
در ادامه تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان مشکلات شهر و روستا ازجمله: عدم روشنایی روستاها نبود آسفالت روستاها،حاشیه نامناسب جاده های روستایی،آب شرب لنده،جاده نامناسب روستای مونه،قطعی برق روستای چندار قوی،مشکلات روستای گرده کلات،بازار افسار گسیخته لنده و دیگر مشکلات شهر پرداختند.
در پایان فرماندار لنده ضمن خوش آمد گویی به رئیس و نیروهای هلال احمر و تبریک دهه فجر گفت: الان به برکت نظام جمهوری اسلامی خیلی از محرومیت ها نسبت به گذشته کمتر شده،هرچند هنوز عمق محرومیت ها زیاد است و بخشی از آن متوجه مسئولان کم کار و نالایق است.
جلال دانش ادامه داد: ما هم از مردم هستیم و خودمون را تافته جدا بافته نمی دانیم و مشکل مردم مشکل ما هم هست،همین مردمی که در این شهرستان به آرمانهای انقلاب پایبند بودند و وظیفه ماست در حدی که می توانیم و توان داریم به مردم خدمت کنیم و تلاش بنده این است تا لحظه که اینجا هستم حتی یک روز از تمام توان برای رفع مشکلات شهرستان دریغ نکنم.
نماینده عالی دولت در لنده اظهار کرد: خیلی از مشکلات ناچیز هستند و با تلاش ناچیز قابل رفع هستند همچون دستگاه های اداره راهداری که به خاطر سی میلیون تومان خوابیده بودند که با تلاش در این یکی دوروزه و تامین بودجه دستگاه ها درست شدند و آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.
دانش افزود: از شما تشکر میکنم و زحمت کشیدید که با این شکل و شیوه به اینجا آمدین و من دست شما را می‌بوسم که داوطلبانه و فی سبیل الله به همشهریان خود خدمت می کنید و تلاش بر این هست که این اداره در شهرستان مستقل بشه و خدمات بهتر و بیشتری به مردم شهرستان بدهد.
در پایان فرماندار لنده از رئیس و امدادگران هلال احمر خواست که سعی کنید خود به سراغ مردم برین و مشکلشان را ببینید و به آنها کمک کنید و منتظر نمانید که مردم به شما مراجعه کنند.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 444230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444230/2/دیدار-رئیس-امداد-گران-هلال-احمر-شهرستان-لنده-فرماندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1