کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید لنده (+ تصاویر )

10 بهمن 1400 ساعت 12:09

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان لنده با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان لنده با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
به گزارش کبنا،
 سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لنده با تبریک دهه فجر گفت: خدمات و برکاتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد همه به برکت انقلاب اسلامی است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای نمونه قبل از انقلاب در استان هیچ مرکز آموزش عالی وجود نداشت اما طی این چهار دهه بالغ بر ۱۲ مرکز آموزش عالی احداث شده و دو هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
 وی با اشاره به اینکه خدمات نظام اسلامی برای نسل جدید بیان شود گفت: نسل جدید اطلاعات چندانی از آن دوران ندارند، تبیین شود که قبل از انقلاب در چه وضعی بودیم و به برکت انقلاب چه پیشرفت‌هایی داشتیم.
وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات فرماندار سابق لنده گفت: فرماندار جدید به لحاظ نیروی جوانی می‌تواند اثرگذار باشد و خواسته ما و مردم که توسعه همه جانبه شهرستان است را محقق کند.
 وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در لنده گفت: هر گاه دستگاه‌های دولتی با مشکلی مواجه شدند این بنیاد علوی بود که حضور پیدا داشته و کمک کرده از این ظرفیت مهم غافل نشویم.
 هاشمی‌مهر با بیان اینکه لنده با مشارکت بنیاد علوی بر مدار توسعه است، گفت: فرماندار جدید از توان علمی خوبی برخوردار است و با مسئولان کشوری، استانی و مردم تعامل خوبی دارد.
 وی توصیه‌هایی هم برای فرماندار جدید داشت و گفت: فرماندار نماینده و مجری سیاست‌های دولت و وزارت کشور و استاندار است.
 هاشمی‌مهر بیان کرد: فرماندار جدید این موضوع را مدنظر داشته باشد که نماینده همه شهرستان است و با روحیه وحدت، صداقت امانت‌داری، فرمان‌داری و خداترسی به مردم خدمت کند.
 گفتنی است در این مراسم جلال دانش به عنوان فرماندار جدید لنده منصوب و از زحمات تورج رزمجو فرماندار سابق قدردانی شد.
 


















کد مطلب: 444097

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444097/2/مراسم-تودیع-معارفه-فرمانداران-قدیم-جدید-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1