کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تجمع پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: «فوق العاده خاص»، «تبدیل وضعیت» مطالبه کادر درمان از وزیر بهداشت

9 بهمن 1400 ساعت 11:28

جمعی از پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای علوم پزشکی و پایین بودن حقوق و دستمزد خود تجمع کردند.


جمعی از پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای علوم پزشکی و پایین بودن حقوق و دستمزد خود تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز، امروز شنبه (9 بهمن 1400) یکی از این تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت: سال 93 بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، نیروهای غیررسمی و شرکتی وزارت بهداشت باید تبدیل وضعیت می شدند که پس از سالها این اتفاق نیفتاده است.
این پرسنل بهداشت و درمان اظهار کرد: حقوق و دستمزد ماهانه ما بسیار پایین است در حالی که زحمت خیلی بیشتری نسبت به برخی از نیروهای رسمی می کشیم، این مصوبه باید خیلی وقت پیش اجرایی می شده است، ما فقط حق خود را می خواهیم.
وی افزود: ماه گذشته رئیس جمهور گفته بود این مصوبه اجرایی می شود ولی هنوز اجرایی نشده است، ما از طرف رئیس جمهور و استاندار انقلابی این استان می خواهیم که در این شرایط کرونایی، کادر درمان را حمایت کنند.
 
این پرسنل گفت: ما نیروهای بهداشت و درمان تجمع کردیم، نیروهای شرکتی هستیم، که انتظار داریم مسئولان به ما توجه بیشتری کنند و حق ما را بدهند.
یکی دیگر از پرسنل کادر بهداشت و درمان گفت: جهت مطالبه «فوق العاده خاص» تجمع کرده ایم، از وزیر محترم بهداشت خواستاریم فوق العاده خاص که حق مسلم همه پرسنل کادر درمان است که شبانه روزی در خدمت بیماران کرونایی بوده اند اجرا شود.
یکی دیگر از کادر درمانی گفت: فوق العاده خاص با ضریب سه، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و غیررسمی بدون سهمیه از مطالبات ما است و خواستاریم که به این حق ما توجه و تأیید شود.


کد مطلب: 444049

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444049/2/تجمع-پرسنل-کادر-درمان-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-فوق-العاده-خاص-تبدیل-وضعیت-مطالبه-وزیر-بهداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1