تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۴۴۰۴۹
کبنا گزارش می دهد؛

تجمع پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: «فوق العاده خاص»، «تبدیل وضعیت» مطالبه کادر درمان از وزیر بهداشت

۱
کبنا ؛جمعی از پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای علوم پزشکی و پایین بودن حقوق و دستمزد خود تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (9 بهمن 1400) یکی از این تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: سال 93 بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، نیروهای غیررسمی و شرکتی وزارت بهداشت باید تبدیل وضعیت می شدند که پس از سالها این اتفاق نیفتاده است.
این پرسنل بهداشت و درمان اظهار کرد: حقوق و دستمزد ماهانه ما بسیار پایین است در حالی که زحمت خیلی بیشتری نسبت به برخی از نیروهای رسمی می کشیم، این مصوبه باید خیلی وقت پیش اجرایی می شده است، ما فقط حق خود را می خواهیم.
وی افزود: ماه گذشته رئیس جمهور گفته بود این مصوبه اجرایی می شود ولی هنوز اجرایی نشده است، ما از طرف رئیس جمهور و استاندار انقلابی این استان می خواهیم که در این شرایط کرونایی، کادر درمان را حمایت کنند.
 
این پرسنل گفت: ما نیروهای بهداشت و درمان تجمع کردیم، نیروهای شرکتی هستیم، که انتظار داریم مسئولان به ما توجه بیشتری کنند و حق ما را بدهند.
یکی دیگر از پرسنل کادر بهداشت و درمان گفت: جهت مطالبه «فوق العاده خاص» تجمع کرده ایم، از وزیر محترم بهداشت خواستاریم فوق العاده خاص که حق مسلم همه پرسنل کادر درمان است که شبانه روزی در خدمت بیماران کرونایی بوده اند اجرا شود.
یکی دیگر از کادر درمانی گفت: فوق العاده خاص با ضریب سه، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و غیررسمی بدون سهمیه از مطالبات ما است و خواستاریم که به این حق ما توجه و تأیید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خداقوت خدمت عزیزان کادر سلامت
امیدوارم هر چ سریعتر به خواسته های این عزیران جامه عمل پوشانده شه .
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۱۰ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته ، وزیر بهداشت هنوز عرضه این را نداشت که تغییر وضعیت پرستاران در تهران را عملی کند که هیچ کاری نمی خواست کند فقط مکاتبه به واحدها و گزینش برای تبدیل وضعیت .
آنوقت شما انتظار دارید در یاسوج این کارها اجرایی شود ؟؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دردوران کرونا وهرچنددیگه سایه شومش خیلی کم رنگ ترازگذشته شده هرازچندگاهی قشرهای خاصی با غوغاسالاری دارندبدبینی ومسایل دیگررابه جامعه القا میکنند...مگه دیگراقشارغیرکارمندکه مشکل دارند میان اینجوری سروصدامیکنند؟بیاییدببینیدمددجویان نهادهای حمایتی باچه وضعیت فاجعه باری زندگی میکنند؟خداراشکرکنیدهمین آب باریکه ثابت هرماه راخیلی ها ندارند...دولت هم دیگه زیاده ازحد بااقشارخاصی راه اومده واعلام کنه هرکی نمیخوادبه سلامت...اینقدبیکارپشت درها ایستادندکه مثل آب خوردن میتونن جایگزین کنند...
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله با پیگیری استاندار محترم کادر بهداشت ودرمان که با تلاش شبانه روزی در مقابل بیماری کرونا زحمت کشیدن به خواستشان برسند تشکر از زحمات کادر بهداشت ودرمان
Ahmad
Iran, Islamic Republic of
فعلا فوق العاده خاص که برای سازمان های دیگه تصویب نشده پرداخت نمیشه اینها فوق العاده خاص میخوان.
از طرفی خیلی از نیروهای شرکتی و قراردادی بدون آزمون و ضابطه وارد سیستم شده اند از اول با مدرک دیپلم بودن که در ادامه مدرک تحصیلی بالاتر هم گرفتن خواستار تبدیل وضعیت هستند.این نوع روشها ظلم در حق کسانی هست که درس خوانده اند و هیچ رابطه نداشته اند که وارد سیستم دولتی بشن چه بسا عده ای هم بودن که با مدرک تحصیلی بالا حاضر به انجام کار خدماتی هستند.
اینجوری مطالبه گری عین ظلم در حق بقیه هست ظلم در حق جوانانی هست که الان بیکار هستند.
ای کاش یک نفر بود لیست برخی از این افراد و نوع ورود به سیستم شون‌را بررسی می کرد خدا شاهد هست که به حق وارد سیستم نشده اند.
بعد همین ها همیشه متعرض هستند.
اجرا و ایجاد قانون خوب زمانی اثرگذار و منطقی هست که عدالت آن برای همه افراد جامع باشه.
با این روشها متاسفانه جوانان بیکار نادیده گرفته می شوند.
اگه یه آزمون بین همه اینها بگیرند خیلی از اینها حد نصاب را کسب نمی کنند.به طور نمونه همین آقای که پشت بلند گو هست یک نفر فرایند ورودش را بررسی کنه تا متوجه حرفهای من بشید.
قانون برای همه هست جدیدا می‌خوایم‌ با بلندگو قانون را به نفع خودمان مصادره کنیم ای کاش این روش ها جمع میشد
با تشکر
مسئول
Iran, Islamic Republic of
بدون هیچ آزمونی صرفا بخاطر آشنا بازی و زد و بند رفتید سرکار آنوقت فوق العاده ویژه هم می خواهید؟
زینب
Iran, Islamic Republic of
حالا کسی از مسئولا اومد جواب این اعتراضات بدن ؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1