کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی خبر داد

برگزاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسین ادارات به منظور نظارت بر واحدهای صنفی و توزیعی شهرستان بهمئی

29 دی 1400 ساعت 14:12

گشت مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسین ادارات صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اعضای بسیج اصناف از واحدهای مختلف صنفی خدماتی و توزیعی شهرستان بهمئی اجرا شد.


رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی از گشت مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسین ادارات صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اعضای بسیج اصناف از واحدهای مختلف صنفی خدماتی و توزیعی شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش کبنا، ارسلان عباسی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: گشت مشترک بازرسی و با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسین ادارات صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اعضای بسیج اصناف در برنامه های زمانبندی و مشخص شده طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در مورخه ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ از واحدهای مختلف صنفی خدماتی و توزیعی شهرستان بهمئی بعمل آمد که منجر به تشکیل ۱۲ پرونده تخلفاتی شامل گرانفروشی، عم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور خرید و کم فروشی گردید.
خط قرمز تعزیرات حکومتی عبور از حقوق مسلم مصرف کنندگان است و بازار شهرستان محل مانور متخلفین از قوانبن نظام صنفی و تعزیرات حکومتی نمی‌باشد.
در بحث خبازان به پرونده‌های متخلفین و کم فروشان رسیدگی و علاوه بر جزای نقدی به نصب پارچه و بنر بر سر در محل کسب بعنوان متخلف صنفی در دید عموم محکوم و حکم اجرا گردید.
جا دارد از همکاری اعضای محترم ستاد تنظیم بازار بالاخص فرماندار محترم و نهادهای نظامی و انتظامی و بازرسین مربوط و بسیج اصناف که در راستای برگزاری جلسات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار نهایت همکاری را جهت برقراری نظم وکنترل بازار انجام دادند تقدیر و تشکر نماییم.
 


کد مطلب: 443692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443692/2/برگزاری-گشت-مشترک-تعزیرات-حکومتی-بازرسین-ادارات-منظور-نظارت-واحدهای-صنفی-توزیعی-شهرستان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1