کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مسئولان شهرستان کهگیلویه از پروژه مسکن مهر دهدشت؛

مثنوی هفتاد من مسکن مهر دهدشت / پیشنهاد امام جمعه دهدشت به مسئولان

28 دی 1400 ساعت 1:41

پروژه مسکن مهر دهدشت هنوز اندر خم یک کوچه است. فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت از این پروژه بازدید کردند و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.


پروژه مسکن مهر دهدشت هنوز اندر خم یک کوچه است. فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت از این پروژه بازدید کردند و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش کبنا از دهدشت، روز گذشته (یکشنبه 26 دی ماه 1400) فرماندار شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه مسکن مهر دهدشت بازدید کردند.
عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید با اشاره به معضلات و مشکلات مسکن مهر، اظهار داشت: مردم مراجعات و مطالبات زیادی در حوزه مسکن مهر وجود دارد و امروز مسئولان برای بررسی و رصد مشکلات و پیگیری آنها از این پروژه بازدید کرده‌اند.
وی گفت: تصمیمات خوبی اتخاذ شده و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها انجام گرفته است. امیدواریم که بتوانیم در راستای رفع این مشکلات هر آنچه در توان داریم با توجه به مقدرات دستگاه‌ها و توانشان برای اجرایی کردن این مصوبات نهایت تلاش را داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتی کرده باشیم و مردم هم بیش از پیش بتوانند در این شهرک با آرامش و آسایش زندگی خودشان را ادامه بدهند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت در این بازدید، اظهار داشت: نهاد امامت جمعه در شهرستان کهگیلویه برنامه روستا گردی‌های متعددی دارد که به فراخور زمان و نیازهایی که در مناطق احساس می‌شود با حضور مسئولین محترم نهادهای خدماتی انجام می‌گیرد که مسکن مهر یکی از جاهایی است که آسیب‌ها و مشکلات فراوانی دارد.
وی افزود: هم مشکلات واحدهای مسکونی و هم سایر زیرساخت‌های لازم که هنوز تکمیل نشده از مهمترین دغدغه‌های مردم است. سال گذشته قریب به ۲۰۰ واحد تحویل داده شد و حدود ۴۰۰ واحد مسکونی باید حداقل تکمیل و به بهره برداری برسد و تحویل متقاضیان شود.
وی افزود: امروز مسئولین را جمع کردیم در این فضا که بتوانیم در بحث مسکن، یک فکر اساسی بشود که در حوزه؛ آب، برق و گاز و کارهای خدماتی کار انجام بگیرد.
امام جمعه دهدشت گفت: در این جلسه مسئولین قول‌هایی دادند که در تاریخ مشخص انجام بگیرد.
 وحدانی فر ادامه داد: مشکل مسجد مسکن مهر را داشتیم که متاسفانه فاقد هر گونه مسائل خدماتی مانند: گاز، برق و آب است که ان‌شاءالله وعده‌هایی که داده شد برطرف شود.
 وی افزود: امید می‌رود که به زودی توسط فرماندار، شورای مسکن شهرستان کهگیلویه تشکیل شود تا آنجا، هم پیمانکارها و هم مردم حرف‌هایشان را بزنند و مسئولین می‌توانند با برنامه ریزی ۴۰۰ واحد باقیمانده را به زودی آماده و تحویل مردم عزیز بدهند.

-------------------------
خبرنگار: مریم افشون


کد مطلب: 443641

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443641/2/مثنوی-هفتاد-مسکن-مهر-دهدشت-پیشنهاد-امام-جمعه-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1