کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به گزارش کبنا؛

توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان بخش لوداب + عکس

25 دی 1400 ساعت 20:22

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در راستای رزمایش های مواسات و همدلی قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاهای محروم بخش لوداب


توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در راستای رزمایش های مواسات و همدلی قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاهای محروم بخش لوداب انجام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ محسن عادلی مسئول قرارگاه ‌سازندگی پیشرفت و آبادانی لوداب بیان کرد مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر خدمت به مردم در این انقلاب مثل عبادت برای خدا است.

 عادلی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده‌اند و به همین خاطر است که پیروان آنها از جان و مال خود برای کمک به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند.
 وی بیان کرد: در ادامه رزمایش های مواسات و همدلی قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاهای محروم لوداب در این مرحله تعداد ۴۰۰ بسته شامل ۲۰۰ بسته غذایی(برنج، روغن، عدس، لپه، ماکارونی، قند، چای) ۱۰۰ بسته شیر خشک، ۵۰ بسته بهداشتی و ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان این بخش توزیع شد.
و ان شاالله در هفته آینده ۵ سری جهیزیه به زوج های جوان دهستان چین اهدا خواهد شد.
عادلی افزود: سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم است.


کد مطلب: 443543

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443543/2/توزیع-بسته-های-غذایی-بهداشتی-بین-نیازمندان-بخش-لوداب-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1