تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۳۳۷۲
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد / مهدوی مطلق: امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که ماندگار باشد

۰
کبنا ؛فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.
 

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج صبح امروز (سه شنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۰) شهرام مهدوی مطلق فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار آیت‌الله سید نصیر حسینی با بیان مشکلات شهرستان بویراحمد گفت: شهرستانی با وسعت زیاد و جمعیت بالا که مشکلات زیادی دارد و در حوزه‌های مختلف مردم دچار مشکل هستند.
 وی در ادامه گفت: در مقابل این مشکلات ظرفیت‌های بسیار زیادی در شهرستان بویراحمد وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نیروی انسانی توسعه یافته یاد کرد که می‌توان از این نیروها در مدیریت‌های مختلف به خوبی استفاده کنیم
 حسینی در ادامه با بیان اینکه شهرستان بویراحمد دارای روستاهای زیادی بوده و بعضی از این روستاها دارای مشکل هستند از فرماندار خواست تا یکی از اولویت‌های خود را بررسی پیگیری و رفع مشکلات این روستاها قرار دهد.
 وی با بیان اینکه باید در مدیریت شهرستان از افراد کارآمد و توسعه یافته استفاده شود گفت: گاهی مجموعه به دست افرادی داده می‌شود که دنبال زمین زدن آن هستند اما عده‌ای هم مجموعه را از از صفر به صد می‌رسانند.
 آیت الله حسینی گفت: استفاده از افراد بی تدبیر ظلم به انقلاب و ملت است اگر فرد از جهات علمی و مدیریتی اهل کار نباشد اگر آن فرد نماز شب خوان هم باشد ظلم به مردم است در حالی که نیروهای مؤمن و متعهد و نمازخوان بسیاری هم داریم که با سلیقه و اهل کار بوده در مدیریت‌ها بسیار عالی عمل کرده‌اند لذا نباید مدیریت‌ها را به دست افراد صرفاً سیاسی و طرفدار این فرد و آن فرد سپرد بلکه باید کار را به اهل آن بسپاریم.
 حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در دیدار فرماندار جدید شهرستان بویراحمد گفت: وضعیت بازار خوب نیست گرانی وجود دارد اما باید در برابر گرانی‌ها هم تدبیر داشته باشیم بعضی از گرانی‌ها متاسفانه ظالمانه است.
 وی افزود: میدان میوه و تره بار یکی از مکان‌هایی است که به تعادل بازار کمک می‌کند باید در دوره مدیریت خودتان این مجموعه را مورد حمایت قرار دهید هر چند گرانی همه جا وجود دارد اما گرانی‌های تصنعی و ظالمانه اجحاف به مردم است که اجازه ندهید چنین وضعیتی در یاسوج باشد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گاه قیمت‌ها در یاسوج تا سه برابر بیشتر از سایر نقاط است گفت: میدان میوه و تره بار راه اندازی شده اما عده‌ای دنبال زمین زدن آن هستند که باید برای رضایت مردم اجازه ندهید این مجموعه دچار مشکل شود در بحث کالاهای دیگر هم یکسری جایگاه‌های راه اندازی شود و غرفه‌هایی داشته باشید تا بتوان از تولید به مصرف در آنها در اختیار مردم گذاشته شود و اینگونه بازار تعدیل گردد.
 وی در ادامه از فرماندار جدید بویراحمد خواست تا نیروهای کارآمد در مجموعه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها مورد استفاده قرار گیرد همچنین نماینده ولی‌فقیه از خدمات فرماندار سابق و زحمات او قدردانی کرد.
  در ادامه شهرام مهدی مطلق فرماندار جدید بویراحمد با بیان اینکه خودمان قبلاً در استان مسئولیت داشته‌ایم و نیروها را می‌شناسیم یادآور شد: با اولویت بندی کارها را در این شهرستان انجام خواهیم داد و مهمتر از همه بحث رویکردی است که باید در مجموعه مدیریتی حاکم شود و به همین منظور حمایت معنوی شما به عنوان نماینده ولی فقیه را لازم می‌دانیم.
 وی گفت: به رهنمودها نصایح و فرامین شما نیاز داریم و شما نیز در مسائل مختلف ما را یاری کنید تا بتوانیم گره‌گشایی برای مشکلات مردم باشیم با توکل بر خدا و با تأسی به آرمان‌های شهدا امیدوارم کاری کنیم که مردم و خداوند از ما راضی باشند.
فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: حمایت معنوی شما نیاز داریم، مسئولیتی که جنابعالی در جامعه استان دارید برای ما راهگشا خواهد بود.
مهدوی گفت: فرامین شما برای ما دلگرم کننده است، و هم راهکاری برای گره گشایی از مشکلات خواهد بود.
فرماندار بویراحمد بیان کرد: با توکل بر خدا و شهدا امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که ماندگار باشد.
وی به گرانی در بازار اشاره کرده و گفت: در خصوص مسائل گرانی بخشی ساختاری است و بخشی از آن به عدم نظارت برمی گردد که قطعا باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اظهار اینکه «آمده ایم که اگر توانی داریم در نوکری مردم به کار بگیریم»، خطاب به حجت الاسلام حسینی گفت: توقع داریم که همچنان اجازه بدهید خدمت شما باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1