کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت؛

ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم مناطق مادوان علیا و سفلی

18 دی 1400 ساعت 17:10

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اردوی جهادی یک روزه در حاشیه شهر یاسوج در مناطق مادوان علیا و سفلی صورت گرفت.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ادامه برنامه برگزاری اردوهای جهادی سلامت ماهانه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هم چنین دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اردوی جهادی یک روزه در تاریخ  ۱۶ دی ۱۴۰۰ در حاشیه شهر یاسوج در مناطق مادوان علیا و سفلی صورت گرفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (18 دی ماه 1400) سید ابوالقاسم هادی نیا در ادامه افزود: تیم های اعزامی در این اردوی یک روزه به ۱۵۰۰ نفر از مردم این مناطق خدمات تخصصی و عمومی پزشکی، دندانپزشکی، واکسیناسیون، مامایی، مشاوره روان شناسی و مشاوره حقوقی ارائه نمودند. هم‌چنین ضمن توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین مردم، داروهای مورد نیاز بیماران نیز به صورت رایگان اهدا گردید.
وی در پایان یادآورشد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همکاری و مشارکت ستاد تخصصی اقشار و بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، بسیج رسانه، بسیج حقوقدانان، جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد و کانون های دانشجویی؛ پیشگامان جهادی، خیریه و هلال احمر دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج  این اردوی جهادی سلامت را برگزار کردند.


کد مطلب: 443274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443274/2/ارائه-خدمات-رایگان-بهداشتی-درمانی-مردم-مناطق-مادوان-علیا-سفلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1