کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

(تصاویر) تاجگردون بیرون از دانشگاه یاسوج در جمع مردم

16 دی 1400 ساعت 10:26

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توسط دانشجویان خط امام دانشگاه یاسوج برای سخنرانی پیرامون «باید و نبایدهای بودجه 1401» به این دانشگاه دعوت شد که سخنرانی او لغو و حواشی هم به وجود آمد.


غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توسط دانشجویان خط امام دانشگاه یاسوج برای سخنرانی پیرامون «باید و نبایدهای بودجه 1401» به این دانشگاه دعوت شد که سخنرانی او لغو و حواشی هم به وجود آمد. به دلایلی فعلاً قصد نداریم که پیرامون چرایی لغو این جلسه، سخت‌گیری و ایجاد محدودیت شدید در تردد افراد و... صحبت‌ کنیم. برخی از خبرنگاران که برای پوشش این جلسه به دانشگاه مراجعه کردند، بیان می‌کردند، اجازه ورود به آنها ندادند! یکی از دانشجویان می‌گفت: از درب ورودی تا درب سالن جلسه 3 بار از من کارت می‌خواستند و اجازه ورود به خبرنگاران را هم نمی‌دادند! علت این موضوع چیست؟ الله اعلم. مسئولان دانشگاه یاسوج بهتر از هر کسی می‌دانند. مدارک در این باره موجود است.
جمعی از کارکنان ادارات و چهره‌های مختلف نیز برای حضور در این سخنرانی و صد البته استفاده از مطالب سخنران جلسه آمده بودند که آنها هم اجازه حضور پیدا نکردند. دانشگاه به فرموده رهبر معظم انقلاب، محل برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تصارب آراء است. تک صدایی هم به هیچ وجه جواب نمی‌دهد و به نظر می‌آید، اینگونه رفتارها ضربات زیادی به اعتماد عمومی خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

سخنرانی تاجگردون با موضوع باید و نبایدهای بودجه 1401 در دانشگاه یاسوج لغو شد / مردم برای شنیدن سخنان تاجگردون در پارک مهروزی تجمع کردند

تاجگردون: این اقدام دانشگاه یاسوج یک اشتباه استراتژیک است / ممکن است حکم هیئت امناییِ من را لغو کنند، مهم هم نیست

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در پارک مهرورزی یاسوج با تعدادی از اقشار مختلف مردم که بعضاً از کارکنان و مدیران سابق ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بودند، دیدار مختصری انجام داد که تصاویر آن در زیر آمده است.


کد مطلب: 443201

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443201/2/تصاویر-تاجگردون-بیرون-دانشگاه-یاسوج-جمع-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1