کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

دیدار مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از خانه ی نگهداری معلولین ذهینی در دهدشت(+تصاویر)

6 دی 1400 ساعت 15:10

مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک دیدار صمیمی از خانه ی کوچک فردای روشن، مرکز نگهداری معلولین ذهنی بازدید بعمل آوردند.


مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک دیدار صمیمی از خانه ی کوچک فردای روشن، مرکز نگهداری معلولین ذهنی بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید، مسئولین خانه ی کوچک توضیحاتی در خصوص رسالت این خانه بطور مختصر ارائه نمودند،  حداکثر ظرفیت نگهداری معلولین در خانه ی کوچک ۱۰ نفر بوده که بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند. از جمله ی خدمات مهمی که در این خانه ارائه می شود، خدمات آموزشی، بهداشتی وتوانبخشی است.
هدف نهایی این خانه، کمک به استقلال نسبی فرزندان در بلند مدت است، عمده ی حمایت هایی که از این مرکز صورت میگیرد مردمی است.
دراین بازدید، مسئول فنی خانه، مطلوب بودن کیفیت خدمات را مدیون حمایت های مردم و نهادهای مردمی عنوان کرد  و از حضور مسئولین ستاد فرمان امام(ره)  تشکر کردند.
آقای صنایی  که به نمایندگی از ستاد در این بازدید حضور داشتند، تاسیس تنها خانه ی کوچک در شهر دهدشت را تحسین برانگیز خواندند و آن را یک تحول و کمک بزرگ به خانواده ها ی مخاطب عنوان نمودند.
صنایی در این دیدار به طور مفصل با خدمات خانه ی کوچک آشنا شدند و با اهدای هدایایی به این خانه از معلولین ساکن حمایت بعمل آوردند.
خانه کوچک فردای روشن تحت نظارت سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حمایت مردم در شهر دهدشت مشغول به فعالیت است.


کد مطلب: 442852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442852/2/دیدار-مسئولین-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-خانه-ی-نگهداری-معلولین-ذهینی-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1