کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی خبر داد

توزیع یک هزار و 100 تن نهاده‌های دامی با نرخ مصوب دولتی در بهمئی

4 دی 1400 ساعت 13:59

رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی از توزیع یک هزار تن نهاده‌های دامی با نرخ مصوب دولتی بین دامداران و عشایر شهرستان بهمئی خبر داد.


رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی از توزیع یک هزار و 100 تن نهاده‌های دامی با نرخ مصوب دولتی بین دامداران و عشایر شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش کبنا، روح الله شجاعی با اعلام این خبر افزود: این توزیع علاوه بر کنترل بازار در کاهش و تعادل سازی قیمت نهاده‌های دامی نقش بسزایی دارد.
وی بیان کرد: بر اساس ظرفیت مرتع، نوع دام، پوشش گیاهی و مساحت عرصه مورد احیاء و با هدف کمک به معیشت دامداران این میزان جو توزیع شد.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی گفت: با توجه به خشکسالی اخیر لزوم تامین نهاده های دامی مورد نیاز عشایر در سال جاری بالغ بر یک هزار و صد تن نهاده های دامی شامل جو ذرت و کنسانتره بین خانواده عشایری شهرستان توزیع گردید.
شجاعی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار دامدار دارای پروانه و مجوز دامداری در این شهرستان هستند.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی مطرح کرد: هم اکنون 2۰۰ هزار راس دام سبک، در شهرستان بهمئی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
شجاعی اظهار کرد: نگران نباشند حمایت لازم جهت تامین نهاده های دامی تا پایان سال جاری انجام خواهد گرديد.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان بهمئی اضافه کرد: هفته آینده بنا به دستور مدیرکل محترم اداره امور عشایر استان کارت دام صادر و اعتبار لازم را به کارت‌های اعتباری به صورت مستقیم در اختیار عشایر قرار خواهند گرفت.
شجاعی در پایان از عشایر محترم درخواست کرد برای ارائه مدارک و شماره حساب بانک کشاورزی خود به اداره امور عشایر شهرستان بهمئی مراجعه کنند.


کد مطلب: 442776

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442776/2/توزیع-یک-هزار-100-تن-نهاده-های-دامی-نرخ-مصوب-دولتی-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1