تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۴۲۶۹۴
گزارش تصویری

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره صمت گچساران/چرا رئیس سازمان در معارفه حضور نداشت؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛گزارش: حبیب الله قلندری اصل
آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با حضور معاون سازمان صمت، مشاور سازمان صمت، رئیس و اعضای هیئت مدیره و کارکنان اتاق اصناف گچساران، کارکنان اداره صمت گچساران در سالن جلسات اداره صمت گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: در این آیین، محسن ضامن فر به عنوان رئیس جدید معرفی و از رضا شریفی که به کسوت بازنشستگی نایل شده بود تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
از موارد مورد توجه در این آیین، عدم حضور رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه است.
گفته می شود: مدیرکل سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب و معرفی گزینه جدید ریاست اداره صمت گچساران  با نماینده مردم گچساران و باشت و لیدران نماینده اختلاف نظرشدید داشته است.
درپایان اتاق اصناف گچساران و اتحادیه های امور صنفی شهرستان از خدمات وتلاش هاو زحمات دلسوزانه چندین ساله رضا شریفی رئیس پیشین اداره صمت گچساران تقدیر وتجلیل بعمل آوردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ریشه دارم
Iran, Islamic Republic of
با سلام دولتیاری حذف شدنی نیست درخت با ریشه اگر برگهایش بریزد دوباره خواهد روید بدانید هنگام سقوط ریشه های ضعیف نامطمئن هستن قابل توجه آنهای که مدعی انقلابی هستن ما هم خونها دادیم شهدا دادیم تا آخر هم به انقلاب مملکت و رهبر عزیزمان افتخار میکنیم وپایبند به اصولمان هستیم این روزها خواهد گذشت روسیاهی به ذغال میماند منتظر بهار باشید خدا با ماست ما فرزندان رهبریم هرگز او را تنها نمیگذاریم دولتیاری ریشه در خاک دارد حذف شدنی نیست
بی حاشیه
Iran, Islamic Republic of
تشکر از سایت خبری کبنا نیوز بدون حاشیه و بی طرف همه اخبار و آنچه را که اتفاق افتاده بدون فوت وقت و بدون جانبداری به اطلاع مردم می رساند و رسم امانت داری را رعایت میکند با تشکر مجدد از جناب حبیب قلندری مدیر سایت کبنا نیوز .
Romania
باز خوبه برا این مدیران تودیع معارفه برگزار شد اما مدیر شبکه گچساران از بس بدون مسئولیت توی اداره سرگردان بود ، وقتی مدیر شد ، منتظر تودیع و معارفه نشد و در همون روزای اول بیشتر از ۱۰ جلسه با پرسنل برگزار کرد بدون اینکه خودش بعنوان مدیر معرفی بشه !!
البته ی دلیل مهم داشت : می دونست خیلی زود باید بره!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر راحت شدیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1