کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع اهالی جمعه بازار یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

17 آذر 1400 ساعت 13:16

جمع زیادی از اهالی جمعه بازار یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و خواسته‌های خودشان را به گوش مسئولان رساندند.


جمع زیادی از اهالی جمعه بازار یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و خواسته‌های خودشان را به گوش مسئولان رساندند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 17 آذر ماه 1400) جمع زیادی از اهالی جمعه بازار یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و خواهان رسیدگی جدی مشکلات این بازار شدند.
بنا بر این گزارش، در سال‌های گذشته این مهم که باید مکان فعلی جمعه بازار ساماندهی شود، مطرح شد، اما اهالی جمعه بازار فعلی یاسوج بیان می‌کنند که به دلیل عدم توان مالی قادر به جابه‌جایی نیستیم و اگر مسئولان می‌خواهند ما را حمایت کنند، همین مکان را ساماندهی کنند. 
به گزارش کبنا، قریب به ۹۸۰ کسبه در این بازار مشغول به فعالیت هستند که به صورت ماهیانه به شهرداری یاسوج عوارض پرداخت می‌کنند. یکی از مشکلات اصلی این بازار عدم ایمنی است که تقریباً بیش از ۱۵ سال است همه مسئولان بر روی آن صحه گذاشته‌اند و تاکنون اقدام اساسی در این خصوص صورت نگرفته است.
   
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور در جمع اهالی جمعه بازار قول مساعد داد تا در اولین فرصت نسبت به تعیین تکلیف این وضعیت و خواسته اهالی جمعه‌بازار اقدامات لازم را داشته باشد.
 بنابراین گزارش، خواسته  اهالی جمعه بازار یاسوج که به صورت مکتوب در اختیار فرماندار مرکز استان قرار گرفت، ساماندهی همین مکان فعلی است که با همیاری اهالی آن، بلاتکلیفی ۱۵ ساله بیش از ۹۰۰خانوار به پایان خواهد رسید.


کد مطلب: 442133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442133/2/تجمع-اهالی-جمعه-بازار-یاسوج-جلوی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1