کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به روز رسانی می شود؛

حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت-تهران در محور کاشان / معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: فوتی‌ها به 11 نفر رسید ( + فیلم و تصاویر)

16 آذر 1400 ساعت 9:37

در حادثه تصادف دلخراش اتوبوس دهدشت-تهران در محور کاشان، ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند، همچنین یکی از مصدومان حین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.


در حادثه  تصادف دلخراش اتوبوس دهدشت-تهران در محور کاشان، ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند.
   

به گزارش کبنانیوز، مرکز کنترل و عملیات هماهنگی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر اعلام کرد: ساعت ٠٣:٢٠ امروز ۱۶ آذرماه، یک دستگاه اتوبوس در ٨ کیلومتری عوارضی کاشان-قم حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرد و واژگون شد.
در این حادثه ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند که همه مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.
داریوش کریمی با بیان اینکه در مجموع ۱۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یک نفر از این افراد توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت ۶ صبح به پایان رسید.
    
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه این اتوبوس از مبدا دهدشت به مقصد تهران در حال حرکت بوده است، ادامه داد: براثر این حادثه ۱۶ نفر شامل ۱۴ سرنشین اتوبوس و ۲ سرنشین تریلی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
وی با بیان اینکه حال ۴ مصدوم وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از سرنشینان شامل ۷ سرنشین اتوبوس و یک سرنشین تریلی جان خود را از دست داده‌اند.
 اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه دلخراش یک نفر از سرنشینان تریلر و ۷ نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری جان باخته و ۱۱ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.
زارع با اشاره به علت این حادثه گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود، برخورد می‌کند.
بر اساس آخرین گزارش، یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
هم اکنون شمار قربانیان این حادثه دلخراش به ۹ نفر افزایش یافت.

اسامی مصدومان تصادف اتوبوس دهدشت-تهران




 توضیحات فرمانده انتظامی کاشان
 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشته شدن ۹ نفر از هموطنان در اثر برخورد تریلر با اتوبوس دهدشت - تهران در محور کاشان-قم خبر داد.
سرهنگ حسین بساطی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش وقوع تصادف در بامداد امروز اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳: ۲۰ بامداد در محور کاشان-قم رخ داد.
 وی ابراز داشت: در اثر این سانحه که بعد از پل راوند رخ داد تاکنون ۹ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داده‌اند که هشت نفر از مسافران اتوبوس و یک نفر نیز از سرنشینان تریلی بوده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه تاکنون در اثر این حادثه ۱۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: مصدومان توسط یگان‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
 وی خاطرنشان کرد: علت اصلی این حادثه انحراف به چپ تریلی کشنده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
 بساطی افزود: این اتوبوس با ۲۱ مسافر از دهدشت کهکیلویه و بویر احمد به سمت تهران در حرکت بود که تریلی کشنده با سه نفر سرنشین از سمت مخالف با آنها برخورد کرد.
  مرکز کنترل و عملیات هماهنگی سازمان امدادونجات هلال‌احمر اعلام کرد: ساعت ۰۳: ۲۰ امروز ۱۶ آذرماه، یک دستگاه اتوبوس در ۸ کیلومتری عوارضی کاشان-قم حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرد و واژگون شد.
در این حادثه ۸ نفر در دم جان باختند و ۱۶ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند.
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.
داریوش کریمی افزود: یک نفر از این افراد توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت ۶ صبح به پایان رسید.
سرهنگ زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: علت تصادف عدم توانایی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی گزارش شده است.
بر اساس آخرین گزارش، یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: آمار فوتی حادثه اتوبوس دهدشت_ تهران به ۱۱ نفر رسید.
   
به گزارش کبنا، این حادثه که در ۸ کیلومتری عوارضی کاشان-قم در ساعت ۰۳: ۲۰ امروز ۱۶ آذرماه، رخ داد حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرده و واژگون شد. در این حادثه ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند که همه مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.  همچنین ۴ تیم عملیاتی هلال احمر به همراه دو دستگاه خودروی نجات و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و حادثه‌دیدگان را رهاسازی و امدادرسانی کردند.
 


کد مطلب: 442089

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442089/2/حادثه-دلخراش-تصادف-اتوبوس-دهدشت-تهران-محور-کاشان-معاون-سیاسی-کهگیلویه-بویراحمد-فوتی-ها-11-نفر-رسید-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1