تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۲۰۷۴
گفت‌وگوی کبنانیوز با فرماندار جدید باشت؛

نادر گرامی: کشاوری، صنعت و گردشگری در باشت را توسعه می‌دهیم / تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام / دیدار فرماندار جدید باشت با قشقایی‌ها (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
نادر گرامی جانشین حسینی فرماندار باشت می‌شود. به گزارش کبنا مرامسم معارفه فرماندار جدید باشت روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
گرامی فرماندار جدید باشت در خصوص برنامه‌های خود به عنوان فرماندار در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار داشت: امیدواریم با حمایت استاندار گرامی و مجموعه معاونین و در رأس آن رئیس جمهور محترم دولت مردمی، بتوانیم در زمینه‌های مختلف در شهرستان باشت اقدامات مطلوبی انجام دهیم.
وی گفت: پروژه‌های ناتمامی در این شهرستان داریم که درصدد تکمیل و اتمام آن‌ها خواهیم بود.
گرامی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که 65 درصد از درآمد شهرستان باشت، در حوزه‌ی کشاورزی، مرکبات و باغات است، پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌ی آب‌رسانی را تکمیل می‌کنیم تا کشاورزی در این شهرستان توسعه بیشتری پیدا کند.
گرامی در فراز دیگری گفت: در کنار کشاورزی، شهرک صنعتی، صنایع پایین دستی پتروشیمی و سایر صنایع را نیز داریم. شهرستان باشت بر روی ریل توسعه است و این مراحل را انشاالله ادامه می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق آماری که ما داریم، قریب 5 درصد درآمد مردم باشت در صنعت و 30 درصد در حوزه‌ی دامپروری است. بنابراین باید بخش صنعت را نیز توسعه دهیم.
گرامی ادامه داد: در بحث توسعه شهری نیز شهر باشت باید در مسر ترانزیتی قرار گیرد؛ از این‌رو در صدد هستیم که با شهردار محترم در بحث بازنگری که در سال 1400 و 1401 انجام خواهد گرفت روستاهای سعادت آباد و کته را در بحث بازنگری به محدوده بازنگری شهر الحاق می‌کنیم که نمای شهر باشت از آن جاده ترانزیتی مشخص باشد.
فرماندار جدید باشت با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: در حوزه گردشگری کارهای خوبی در دست انجام است که امیدواریم گردشگری در این شهرستان رونق بگیرد.
وی در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان نیز گفت: با توجه به دیداری که با معاونت محترم اقتصادی داشتیم در کارگروه‌های مختلف از افراد نخبه و کارشناس حتماً استفاده می‌کنیم که بتوانیم رونق ایجاد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
United Arab Emirates
ایشون نماینده شده یا فرماندار؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
هوفففففف کلور نیکنی همانطور که قبلی ها نکردن
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
وعده سر خرمن استاندار به قشقایی ها
در این سفر تنها چیزی که عاید قشقایی ها شد نامه عزل علی محمد آقایی بود. استاندار به قشقایی ها گفته دو نفر معرفی کنید یکی برای مدیریت و یکی هم برای مشاور
چطور قشقایی ها به استاندار نگفتن که الآن بهترین گزینه میزت گذاشته ولی داری سنگ اندازی میکنی و قطعا ردش میکنی.
Iran, Islamic Republic of

بعدا جالبه که رشته معارف می خواست مدیرکل برنامه و بودجه استان شود.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1