کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین معارفه شهردار پاتاوه مطرح شد

روشنفکر: مخالف سیاه و سفیدم /بگذارید مردم کنار هم زندگی کنند / دادستان سی‌سخت: شبهات مالی در دهیاری‌ها گزارش می‌شود ( + تصاویر )

2 آذر 1400 ساعت 19:04

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مخالف سیاه و سفید و انحصارطلبی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و به تفرقه‌افکنان می‌گویم که دست از اختلافات بردارند و بگذارند مردم کنار هم زندگی کنند.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مخالف سیاه و سفید و انحصارطلبی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و به تفرقه‌افکنان می‌گویم که دست از اختلافات بردارند و بگذارند مردم کنار هم زندگی کنند.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر صبح امروز (سه شنبه 2 آذر ماه 1400) در آئین تودیع معارفه شهردار شهر پاتاوه اظهار داشت: هزاران شهید و بسیجی از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند تا ماها بمانیم و از خون شهیدان دفاع کنیم، ارتش و بسیجی که دنیا به قدرت و توانایی نیروهای نظامی اعتراف می‌کند.
وی افزود: دنیا نسبت به اقتدار بسیج مات و مبهوت هستند، شهدا رفتند تا مسئولان پشت میزنشین که بهای به دست آوردنشان یک کربلا بوده‌است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بیدار شوند و به یادآور شوند، اصلاح امور مدیریتی را شروع کنند تا اصلاح امور در جامعه آغاز شود، بنا به گفته مقام معظم رهبری همه تقصیرهای را نباید گردن تحریم انداخت بلکه اغلب مشکلات ناشی از سوءمدیریت است.
وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای شهر پاتاوه و شهردار همراهی، تعامل و پرهیز از اختلافات مضر را در اولویت قرار دهند.
وی افزود: در اختلافات بین شوراهای شهر و شهرداران در کشور این مردم هستند که دچار ضرر می‌شوند، باید نسبت به اصلاح ساختارها توجه شود.
روشنفکر بیان کرد: مخالف سیاه و سفید کردن هستم، مخالف انحصار طلبی، بالا پایین کردن هستم، انقلابی یعنی پابرهنگانی که پای نظام ایستادند، طبق گفته‌های رهبری این مردم محروم و مظلوم که با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند نماد واقعی انقلابی هستند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: به تفرقه افکنان گوشزد می‌کنم که از ایجاد اختلاف دست بردارند و بگذارند مردم در کنار هم زندگی کنند، ما در محضر خدا هستیم باید مواظب باشیم و از مسموم کردن اذهان مردم بپرهیزیم.
وی افزود: از مدیران و نمایندگان خدوم گذشته که به مردم خدمت کردند و نه حرف زدند و شعار دادند تشکر می‌کنم، در چهل و دوسال گذشته اگر اعتبارات لازم جذب می‌شد امروز با مشکلات عدیده در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون روبرو نبودیم.
وی به جذب ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای زلزله سی‌سخت اشاره کرد و افزود: این اعتبار جدای از اعتبارات معمولی بود که طبق روال معمول به زلزله اختصاص داده می‌شود.
وی به فعالیت‌های صورت گرفته اشاره کرد و بیان کرد: گاز شبلیز، آب آشامیدنی سادات محمودی، آسفالت کردن روستاهای مختلف در شهرستان دنا و قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پمپاژ روستاهای سمرون و بن‌زرد اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار از وزارت نفت جهت اتمام گاز زیلایی اختصاص یافته است که اگر مدیران نسبت به جذب اعتبارات توجه داشته باشند قطعاً شاهد رشد و تحول در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه بالاترین سرمایه انسان آبروی انسان است، گفت: تحت هیچ شرایطی دنبال معامله و حفظ صندلی نبوده و نیستیم و از همه مهم‌تر برای بنده رضایت مردم است.

پناهی فرماندار شهرستان دنا در این آئین اظهار داشت: شهر پاتاوه پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، ورودی‌های شهر، زیرساخت‌های دیگر نظیر پیاده رو و خیابان‌ها نیازمند توجه و بهسازی و ساماندهی هستند.
  به خدمات انجام شده در طول مدت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: شهرستان دنا در مبارزه با ویروس کرونا در استان همواره از مناطق پیشتاز بوده‌است.
وی گفت: از روز اول شروع به کار در شهرستان دنا با شیوع ویروس کرونا و در ادامه با زلزله سی‌سخت مواجه بودیم.
پناهی به اقدامات انجام گرفته در بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله سی‌سخت اشاره کرد و افزود: اقدامات انجام شده در یکسال و نیم گذشته در شهرستان دنا بسیار چشمگیر بوده و تحقق این مهم بی‌شک مرهون زحمات نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی است.
وی به آسفالت کردن راه ارتباطی ده روستا در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: راه ارتباطی بن‌زرد_ سرتنگ رواق بعد از سال‌ها انتظار آسفالت شد و همچنین از ۱۴ کیلومتر جاده ارتباطی شبلیز هفت کیلومتر آسفالت و هفت کیلومتر دیگر شروع به کار شده‌است.
پناهی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و آسفالت جاده روستاهای جلاله و مازه کز نیز به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.
وی افزود: ۳۶ میلیارد تومان به حوزه آبرسانی اختصاص داده شده و برای آب روستای ده‌شیخ از سه منبع مالی اعتبار جذب شده‌است.
فرماندار شهرستان دنا افزود: ۳۸ جدول کشاورزی انجام یا به مناقصه رفته است، ۱۶ جدول کشاورزی و فقط در هفته گذشته به مناقصه رفته است.

وی بیان کرد: بیمارستان شهر سی‌سخت کلنگ‌زنی شد و کار پی ساختمان در حال اتمام است و مشکل زمین شهر پاتاوه پیگیری شد و برای تعیین تکلیف به وزارت بهداشت ارجاع شده‌است.
 پناهی تصریح کرد: اولین شهرک صنعتی شهرستان دنا در نزدیکی روستای کتاب بخش پاتاوه در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود، بخش پاتاوه نیاز به حمایت صنایع دستی دارد هفت هزار فعال در این حوزه در بخش پاتاوه مشغول به فعالیت هستند، ۳۸ روستا تقویت آنتن دهی شدند.
غریب‌پور دادستان شهرستان دنا در این آئین به همراهی و تعامل مسئولان با هم جهت رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر مطالبات مردم هستند و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در کمیسیون‌های مجلس دارد.
وی به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه گریزی زد و افزود: فاکتورهای حاکم بر زندگی در جامعه باعث شده تا بچه‌ها زودرنج، عصبی و تمامیت خواه شوند.
غریب‌پور بیان کرد: از هر پنج طفلی یک نفر دچار اختلال رفتاری می‌گردد و ضرب و جرح، درگیری‌ها و خود کشی‌ها ناشی از همین اختلالات رفتاری در جامعه است و تهدید به تسویه حساب شخصی به افتخار در جامعه تبدیل شده‌است.
دادستان مرکز شهرستان دنا با تذکر به مسئولان شهرستان دنا بیان کرد: گزارش‌های مبنی بر شبهات مالی در دهیاری‌ها وصول می‌شود و باید انتخاب دهیاران دقت لازم صورت گیرد.
وی افزود: دهیاران از میان افراد دست‌پاک انتخاب شوند که خود را از جنس مردم بدانند و همه را به یک چشم ببیند و از نگاه تبعیض آمیز در جامعه پرهیز کنند.


کد مطلب: 441600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/441600/2/روشنفکر-مخالف-سیاه-سفیدم-بگذارید-مردم-کنار-هم-زندگی-کنند-دادستان-سی-سخت-شبهات-مالی-دهیاری-ها-گزارش-می-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1