کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای شهر لنده چه خبر است/شورای شهر به مهر و دفتر شورا دسترسی ندارند

20 آبان 1400 ساعت 22:28

نشست اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده برای انتخاب شهردار به علت غیبت دو تن از اعضا ناتمام ماند و انتخاب به جلسه ی بعد سپرده شد.


روز گذشته با ارسالی پیامی از خبرنگاران لنده دعوت شد تا در جلسه ی انتخاب شهردار حضور یابند که امروز این جلسه با غیبت دو عضو شورا انتخابی نداشت. 
به گزارش کبنا؛ رییس زاده نایب ریسس شورای شهر لنده اظهارداشت؛ پیرو دعوت نامه ی شماره ۷۰۴ تاریخ۱۸/۸/۱۴۰۰ برای جلسه ی امروز دور هم جمع شدیم تا پیرامون انتخاب شهردار تصمیم گیری کنیم.
وی گفت؛ روز هیجدهم دعوت نامه برای همه از طرف فرمانداری جهت حضور برای جلسه انتخاب شهردار ارسال شد و تا این لحظه کتبا کسی از فرمانداری اعلام به ما نکرد که جلسه کنسل شد.
وی گفت؛ برابر دعوت نامه ی مذکور راس ساعت ۱۱ سه عضو شورا آقایان محمدی، فاضلی و من) در محل برگزاری جلسه حضور یافتیم که متاسفانه آقای افتخاری به عنوان رئیس و خانم رنجبر به عنوان خزانه دار شورا حصور نیافتند.
وی با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده گفت؛ متاسفانه به اتاق و محل شورا دسترسی نداریم. درب شورا قفل است و حتی مهر شورا و دفتر مصوبات شورا مدتی است در دسترس نیست که بتوانیم کارهای روزمره ی مردم را انجام دهیم.
رییس زاده یاداور شد؛ مهلت سه ماه ی سرپرست شهرداری تمام شد و هیچ گونه جلسه برای ابقا تشکیل نشد و
پیشنهاد از طرف اعضا به رئیس انجام شده که جلسه پیرامون این موضوع نیز برگزار شود که....
در ادامه این نشست کورش محمدی عضو دیگر شورای شهر لنده گفت؛ روز گذشته نامه ای از دفتر شهر و روستا به دست ما رسید که نشان میدهد گزینه ی انتخابی شورا یعنی آقای افتخاری رد صلاحیت قطعی شد و رسما این اجازه به شورا داده شد تا به انتخاب جدید بپردازد.
وی گفت؛ پیش از این بنابه درخواستی که آقای افتخاری داشت تا ایشان تعیین تکلیف شود جلسه ای با موضوع انتخاب شهردار نداشتیم .
محمدی با عذر خواهی از مردم گفت؛ شرایط حاکم بر شورا و رویه ی طولانی شدن انتخاب شهردار خواست قلبی ما نیز نیست که انشالله بتوانیم جبران نماییم.

خبرنگار/ صابرعظیمی


کد مطلب: 441155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/441155/2/شورای-شهر-لنده-خبر-مهر-دفتر-شورا-دسترسی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1