تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۵۹۰
در جمع مردم پاتاوه مطرح شد

روشنفکر: دردها را درک می‌کنم / برای شهرستان شدن پاتاوه تلاش می‌کنم

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: تمام تلاش خودم را برای ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و بخش پاتاوه به شهرستان خواهم کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم شهر پاتاوه اظهار داشت: دردها و مشکلات را درک می‌کنیم در بسیاری از خانواده‌ها جوانان با مدارک بالای علمی حضور دارند، اما بیکاری مشکلات زیادی را به بار آورده است. این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی برای اشتغالزایی دارد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون افزود:استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ داشته‌ها وضعیت بهتری نسبت به برخی از استان‌ها دارد، اما نبود زیرساخت‌های صنعتی و عدم فعالیت کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی باعث شده تا در اشتغال با مشکلات زیادی روبرو باشیم.
وی به مطالبه مردم دهستان سادات محمودی اشاره کرد و افزود: موضوع ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و همچنین ارتقاء بخش پاتاوه به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های کشور مورد توجه بنده هست و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار می‌گیریم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مدیریت منابع آبی در استان گریزی زد و بیان کرد: کارهای مطالعاتی سدهای مختلف از جمله سد سقاوه، سد سادات، سد پراشکفت تکمیل یا در حال انجام است و کار سد مخزنی منطقه شبلیز نیز در دستور کار است.
وی افزود: اگر در چهار دهه گذشته برنامه‌ریزی صحیح وجود داشت و مدیران و مسئولان نسبت به رفع محدودیت‌ها و مشکلات تلاش می‌کردند امروز در بخش‌ها و مناطق مختلف استان با مشکلات و چالش‌های موجود روبرو نبودیم.
عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا گفت: بخش پاتاوه جمعیت بالغ بر ۲۴ هزار نفر هست و دارای ظرفیت جمعیت بالاتر از سه شهرستان استان می‌باشد.
وی افزود: یکی از مشکلات اساسی امروز بخش پاتاوه عدم وجود بیمارستان در این بخش می‌باشد، زمین مورد نیاز جهت احداث بیمارستان این شهر تأمین شده‌است و در صورت فراهم شدن زمینه کار ساخت آغاز می‌شود. راه روستایی ۱۹ روستا شهرستان دنا در سال جاری آسفالت و بهسازی خواهند شد.
پناهی به اعتبارات اختصاص یافته به زلزله در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات روستاهای شهرستان دنا با تخصیص اعتبارات مرتفع خواهند شد.
فرماندار شهرستان دنا از جسارت و پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در خدمت به مردم و بررسی مشکلات تقدیر و تشکر کرد حضور مهدی روشنفکر در کمیسیون‌های و فراکسیون‌های مختلف را نشان از تلاش و پیگیری دانست و گفت: چنین حضوری برای یک نماینده در منطقه محروم دستاورد کمی نیست و حقیقت بنده شخصاً چنین انتظاری نداشتم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً ایشان همچون انتصابات فامیلی و طایفه ای، به هنگام سرکشی و بازدید از حوزه ی انتخابیه خود فقط و فقط به حوزه ی طایفه ی خودشان رسیدگی می کنند و بقیه ی مناطق بویراحمد و دنا هم هیچ؟؟؟!!!!!

در طول این دو سال ایشان ۹۰ درصد اوقات بازدیدی خود را به زادگاه خود و روستاهای مرتبط با خودشان اختصاص داده‌اند
چون انتصابات کاملن طایفه ای که صورت می دهند
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
همه میدانندکه الحق والانصاف پاتاوه ازهمان اول بخاطرموقعیت ارتباطی وجمعیتی که تحت تابعه داشت مستحق مرکزشهرستان شدن بود ولی زدوبندهاودست های پشت پرده ازپشت به مردم این شهروبخش خنجرزدندوانشالا روزی شاهدشهرستان شدن بخش پاتاوه خواهیم بودبه کوری چشم بدخواهان...
ناظر
Iran, Islamic Republic of
دردمردم وجهنم درک ایکن...
Iran, Islamic Republic of
بنظرمن نمایندگانی با برشتر ودرزمانی که بنزین لیتری 100تومان بود وبازار رونق خوبی داشت کمک به پاتاوه نشد وپاتاوه را مهره سوخته میدانند الان هیچ کاری ازروشنفکر برنمی آید.هرکاری هم انجام گرفته طراحی آقای زارع بود .این اسب سواریها وخاک ریختن تو سرمردم فایده نداره عمل شرط معامله است .من هم زیاد پست داشتم جلسات همش خیمه بازی است خروجی ندارند .فقط خدا
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1