تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۷۹
با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

افتتاح دبیرستان خیری شهدای بانک سپه سی سخت ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛
دبیرستان خیری شهدای بانک سپه سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنجشنبه (29 مهرماه 1400)، دبیرستان خیری شهدای بانک سپه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، همچنین با حضور  هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل بانک سپه استان افتتاح شد.
شاهرخ امیریان مدیرعامل بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه در زیربنای 1846 متر مربع، سرایداری 76 متر مربع، دارای محوطه، آبخوری است.
امیریان افزود: این پروژه با اعتبار 75 میلیارد ریال، یک میلیارد از محل اعتبارات بانک سپه و ماباقی از طریق اعتبارات ملی احداث شد.
سرپرست امور شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه دبیرستان دخترانه بانک سپه سی سخت در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک در امر محرومیت زدایی بوده است.
 امیریان تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه با نهایت سرعت به سرانجام رسید تا زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه برای امر آموزش فراهم شود.
 وی بیان کرد: چندین دستگاه تبلت برای دانش اموزان مناطق محروم استان نیز خریداری و تحویل آموزش و پرورش استان شد و به زودی نیز مبالغ قابل ملاحظه‌ای برای کمک به خرید تبلت برای دانش اموزان بی بضاعت در نظر گرفته می‌شود.
 امیریان تاکید کرد: این بانک همچنین در راستای کمک به رونق تولید و توسعه استان گام‌های بزرگی برداشته که کارخانه سیمان، روغن کشی گچساران، طرح‌های آب معدنی، طرح‌های دامپروری و غیره از جمله آن‌هاست.



 سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز طرح کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی را از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردیم.
کاظمی اظهار کرد: برخی از استان‌ها در جریان زلزله سی سخت به بازسازی و ساخت مدارس این شهرستان کمک کردند. فضاهای جدید با نگاه جدیدی برای بازسازی و نوسازی مدارس متقبل شده‌اند.
وی افزود: در کنار بخش‌های نوسازی، خیرین کمک‌های خوبی کردند، مدرسه‌ای که هم اکنون افتتاح شد با نگاه مسئولیت اجتماعی بانک سپه و تمرکز بر مدرسه سازی و کمکی که کردند شاهد افتتاح این مدرسه بودیم.
کاظمی اظهار کرد: در کنار بازدیدها، 26 مدرسه تعمیر و بازسازی، 4 مدرسه مقاوم سازی، 8 پروژه بزرگ در دست اجرا هستند، یک سری کمک‌هایی نیز سعی کردیم داشته باشیم من جمله دارالقرآنی در شهر سی سخت با کمک خیرین، آموزش و پرورش و نوسازی احداث شود.
آئین افتتاح و بهره برداری از دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
رئیس سازمان نوسازی کشور نیز در حاشیه این آئین اظهار داشت: کار اجرای هفت پروژه بزرگ در شهر زلزله سی سخت در دست انجام است و مهرماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهند شد.
مهراله رخشایی افزود: ۲۴ مدرسه تعمیرات اساسی آن‌ها در پی زلزله انجام گرفته و از این تعداد مدرسه سه مورد آماده تحویل شده است.
وی تصریح کرد: دبیرستان دخترانه خیرساز شهدای بانک سپه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته شده است که ۱۰ میلیاردان توسط بانک سپه تأمین اعتبار شد.
رئیس سازمان نوسازی کشور تاکید کرد: نگاه مسئولان بانک سپه برای محرومیت زدایی در این استان ستودنی است و انتظار می‌رود این روند در زمینه مدرسه سازی نیز تداوم داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1