کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

افتتاح دبیرستان خیری شهدای بانک سپه سی سخت ( + تصاویر )

29 مهر 1400 ساعت 16:00

دبیرستان خیری شهدای بانک سپه سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.


دبیرستان خیری شهدای بانک سپه سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنجشنبه (29 مهرماه 1400)، دبیرستان خیری شهدای بانک سپه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، همچنین با حضور  هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل بانک سپه استان افتتاح شد.
شاهرخ امیریان مدیرعامل بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه در زیربنای 1846 متر مربع، سرایداری 76 متر مربع، دارای محوطه، آبخوری است.
امیریان افزود: این پروژه با اعتبار 75 میلیارد ریال، یک میلیارد از محل اعتبارات بانک سپه و ماباقی از طریق اعتبارات ملی احداث شد.
سرپرست امور شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه دبیرستان دخترانه بانک سپه سی سخت در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک در امر محرومیت زدایی بوده است.
 امیریان تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه با نهایت سرعت به سرانجام رسید تا زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه برای امر آموزش فراهم شود.
 وی بیان کرد: چندین دستگاه تبلت برای دانش اموزان مناطق محروم استان نیز خریداری و تحویل آموزش و پرورش استان شد و به زودی نیز مبالغ قابل ملاحظه‌ای برای کمک به خرید تبلت برای دانش اموزان بی بضاعت در نظر گرفته می‌شود.
 امیریان تاکید کرد: این بانک همچنین در راستای کمک به رونق تولید و توسعه استان گام‌های بزرگی برداشته که کارخانه سیمان، روغن کشی گچساران، طرح‌های آب معدنی، طرح‌های دامپروری و غیره از جمله آن‌هاست.



 سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز طرح کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی را از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردیم.
کاظمی اظهار کرد: برخی از استان‌ها در جریان زلزله سی سخت به بازسازی و ساخت مدارس این شهرستان کمک کردند. فضاهای جدید با نگاه جدیدی برای بازسازی و نوسازی مدارس متقبل شده‌اند.
وی افزود: در کنار بخش‌های نوسازی، خیرین کمک‌های خوبی کردند، مدرسه‌ای که هم اکنون افتتاح شد با نگاه مسئولیت اجتماعی بانک سپه و تمرکز بر مدرسه سازی و کمکی که کردند شاهد افتتاح این مدرسه بودیم.
کاظمی اظهار کرد: در کنار بازدیدها، 26 مدرسه تعمیر و بازسازی، 4 مدرسه مقاوم سازی، 8 پروژه بزرگ در دست اجرا هستند، یک سری کمک‌هایی نیز سعی کردیم داشته باشیم من جمله دارالقرآنی در شهر سی سخت با کمک خیرین، آموزش و پرورش و نوسازی احداث شود.
آئین افتتاح و بهره برداری از دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
رئیس سازمان نوسازی کشور نیز در حاشیه این آئین اظهار داشت: کار اجرای هفت پروژه بزرگ در شهر زلزله سی سخت در دست انجام است و مهرماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهند شد.
مهراله رخشایی افزود: ۲۴ مدرسه تعمیرات اساسی آن‌ها در پی زلزله انجام گرفته و از این تعداد مدرسه سه مورد آماده تحویل شده است.
وی تصریح کرد: دبیرستان دخترانه خیرساز شهدای بانک سپه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته شده است که ۱۰ میلیاردان توسط بانک سپه تأمین اعتبار شد.
رئیس سازمان نوسازی کشور تاکید کرد: نگاه مسئولان بانک سپه برای محرومیت زدایی در این استان ستودنی است و انتظار می‌رود این روند در زمینه مدرسه سازی نیز تداوم داشته باشد.


کد مطلب: 440379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440379/2/افتتاح-دبیرستان-خیری-شهدای-بانک-سپه-سی-سخت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1