کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهدشت مطرح شد

تاکید فرماندار کهگیلویه بر پیوست فرهنگی پروژه ها در حمایت از هنر

25 مهر 1400 ساعت 22:42

چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و انجمن هنرهای تجسمی در دهدشت افتتاح شد.


چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و انجمن هنرهای تجسمی در دهدشت افتتاح شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این آیین گفت:این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۹ مهر در فرهنگسرا واقع در کوی آزادگان دایر است‌.
سید ایرج کاظمی جو بیان کرد:در حاشیه نمایشگاه هنرجویان آموزشگاه باران برای علاقه مندان کارگاه آموزشی نیز برگزار می کنند‌.
وی افزود:هدف از برگزاری این نمایشگاه درواقع در دید عموم قرار دادن آثار هنرمندان است تا علاقه مندان بتوانند با آثار ارتباط برقرار کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز اظهار کرد:از جمله مصوبات در حمایت از حوزه هنر،ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و معدنی است تا از طریق خرید آثار و همینطور ساخت مکان های فرهنگی-هنری از هنرمندان حمایت شود.
دارا کریمی نژاد بیان کرد:شهرداری و شورای شهر دهدشت هم خیابان هایی را مشخص کنند تا از هنرهای تجسمی هنرمندان استفاده شود و هنرمندان شهرستان هم  بتوانند از بودجه های فرهنگی در این خصوص بهره ببرند.
وی افزود:بر اساس تحقیقات علمی به میزانی که ارتباط مردم با هنرهای تجسمی افزایش می یابد انسجام اجتماعی نیز افزایش می یابد.


کد مطلب: 440249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440249/2/تاکید-فرماندار-کهگیلویه-پیوست-فرهنگی-پروژه-حمایت-هنر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1