کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید فرماندار شهرستان لنده از پروژه‌های عمرانی؛

روز سخت فرماندار (+ تصاویر)

22 مهر 1400 ساعت 16:04

در یک روز کاری با فرماندار شهرستان لنده همراه تا از روند پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید داشته باشیم.


در یک روز کاری با فرماندار شهرستان لنده همراه تا از روند پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید داشته باشیم.
به گزارش کبنا؛ مهندس رزمجو ابتدا صبح در یک جلسه کاری تحت عنوان جلسه ستاد کشت شهرستان شرکت کرد و سپس پذیرای تعدادی از مردم و ارباب رجوع بود.
بعد از آن فرماندار به همراه رئیس اداره راهداری شهرستان برای بازدید از جاده‌های روستایی بخش مرکزی با ماشین اداره راهداری عازم این روستاها شد.
در میانه راه فرماندار توقف‌هایی داشت و از روند ساخت پل‌ها و همچنین جاده‌های روستایی بازدید کرد و باتوجه به اینکه فصل سرما و بارندگی در پیش هست از راهداری خواست که هرچه سریعتر ساخت این پل‌ها و عملیات بازگشایی جاده‌ها تکمیل گردد.
مهندس رزمجو برای بازدید و رفع مشکلات جاده‌ای روستاهای چلی و لارب عازم این مناطق شد و همچنین در طول مسیر مدام دستورات لازم به ادارات و نهادهای مربوطه برای رفع مشکل جاده‌های روستاهای شهرستان را حتی با تلفن همراه می‌داد.
در ادامه فرماندار ساعاتی را همراه با بولدوزر اداره راهداری که داشت عملیات خاکبرداری و تعریض جاده را انجام می‌داد گذراند و لحظاتی را هم با مردم منطقه هم صحبت شد و پای درد دلشان نشست و به آنها قول داد که در راه بازگشایی و خاکبرداری و دسترسی شما به جاده از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
سپس فرماندار عازم روستای لارب شد تا از روند خاکبرداری و تعریض اون جاده هم بازدیدی داشته باشد که متاسفانه حدود ساعت دو بعدازظهر بود که در مسیر سربالایی و شیب زیاد ماشین فرماندار خراب شد.
 رزمجو برای تعمیر ماشین خودش شخصاً دست به کار شد و حدود یک ساعتی کار و تلاش موفق به روشن شدن ماشین نشد و از شدت گرما و خستگی و حتی تشنگی در همان مسیر خاکی و ناهموار روی زمین نشست.
ساعت حدود سه و نیم بعدازظهر بود با تماسی که فرماندار گرفت یک دستگاه ماشین از لنده به منطقه اعزام شد تا فرماندار و همراهان به لنده برگردند، لازم به ذکر است که هنوز خبری از خوردن ناهار نبود و بعد از برگشت حدود ساعت پنج بعدازظهر بود که با لطف یکی از روستائیان منطقه فرماندار و همراهان ناهار خوردند و حدود ساعت شش و نیم به لنده رسیدند.
در طی این مدتی که رزمجو فرماندار لنده شد مدام در تلاش بود که پروژه‌های شهرستان فعال باشند و همیشه در حال کار و تلاش و رایزنی برای مردم شهرستان بوده و هست.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 


کد مطلب: 440153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440153/2/روز-سخت-فرماندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1