تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۴۰۱۵۲
سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان؛

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (21 مهرماه 1400) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج گفت: محتوا و امید آفرینی، شور و نشاط، و فراهم سازی بستری مناسب برای گشودن دریچه تخیل نقطه عطف این جشنواره برای کودکان و نوجوانان بود.
پیرسبزی اظهار کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین و موضوعات و پرواز در خیال برای ترسیم آینده در بستری از امید، میل به تلاش برای رسیدن به فرداهای درخشان پویایی و احساس دیده شدن را در آنها تجلی می بخشد.
پیرسبزی افزود: این جشنواره از 16 تا 20 مهرماه در سینما هنر یاسوج با اکران 10 فیلم و همراهی  34 داور کودک و نوجوان برگزار شد.
وی بیان کرد: برنامه های جنبی، ایستگاه نقاشی و پرسش و پاسخ، ایجاد فضای شور و نشاط برای مخاطبین در جشنواره فضای شاد و مفرحی ایجاد نمود و موجب شادمانی و نشاط خاصی گردید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کودکان و نوجوان عزیز باید توجه داشته باشند تولید یک  فیلم حاصل تلاش ها و سختی های فراوان گروهی از هنرمندان آگاه و متعهد است تا در نتیجه برای شما به نمایش در می آید، بنابراین باید آثار تولید شده را به دقت تماشا کرد و از آن لذت برد.
پیرسبزی همچنین  توجه عمیق به محتوای هر فیلم را برای مخاطب بویژه برای نسل کودک و نوجوان با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در فیلم های اکران شده شاهد نقش آفرینی فعال کودکان و نوجوان عزیز در فیلم ها بودیم که این نشان از جایگاه آنها در مسائل مختلف جامعه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد و سایر مجموعه هایی که موجب برگزاری این جشنواره در سطح استانها شده اند قدردانی کرد.
بر پایه این گزارش در این آئین از داوران منتخب جشنواره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1