تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۰۱۴۹
با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت

آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛ آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با حضور دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، امام جمعه، و اعضای شورای تأمین و اداری  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ امام جمعه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مدیران تا آخرین لحظه خدمتی خویش گفت: همه ما در برابر مسولیتی که داریم موظف و مسول هستیم و تا آخرین لحظه خدمت خویش باید پاسخگوی خدمت به مردم باشیم.
وی افزود: از تلاش‌ها و زحمات و خدمات رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قدردانی می‌کنیم و برای رئیس جدید نیز آرزوی موفقیت داریم که بتوانید با تحول آفرینی منشأ خدمات ارزشمند برای مردم باشد.
امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: به طور طبیعی با تغییر دولت‌ها شاهدتغییر مدیران هستسم ولی در این تغییرات مدیریتی باید از ظرفیت جوانان نخبه و متعهد و با انگیزه و آشنا به قوانین و دارای روحیه جهادی هستند باز شود.
وی گفت: از ظرفیت جوانان باید در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه استفاده کرد چرا که سالخوردگان کم کم باید این فرصت‌ها را در اختیار جوانان قرار دهند.
تورج رزمجو در ادامه گفت: تلاش‌های خوبی در دو سال گذشته در حوزه مبارزه به کرونا شکل گرفت که تشکیل جلسات هفتگی و تلاش برای کاهش آمار مبتلایان از زحمات و تلاش‌های دوران مسولیتی نعمتی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بوده است که امیدواریم یاوران مدیرجدید نیز بتوانید با تغییرات اساسی در زمینه تحول افرینی مفید و مؤثر باشد.
وی تاکید کرد: تغییر و تحول با تغییر دولت‌ها یک امر کاملاً طبیعی است و این فرایند ممکن است که هر هفته شاهد تغییرات کلی باشیم و شاید هفته‌های آینده نیز نوبت به ما برسد که یک امر طبیعی است.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی بحث اورژانس موگرمون و تجهیز و تأمین نیازمندی‌های درمانی حوزه قیام است.
وی گفت: توجه به راه اندازی اورژانس ۱۱۵ موگرمون باتوجه به حجم زیاد عشایری یکی از مطالبات مهم است که باید اجرایی شود.
رزمجو گفت: اختلاف شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در حوزه بیمارستان ۳۲ تختخوابی در خصوص عوارض ساختمانی باید هرچه سریعتر حل شود.
وی گفت: در بحث تأمین و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی و سونوگرافی شهرستان ازدمهمترین مطالباتی است که باید مورد تاکید قرار گیرد.
نورمحمد نعمتی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در ادامه با ارائه گزارش از عملکرد دوساله خود گفت: این بالاترین افتخار است که از محروم‌ترین روستای این شهرستان توانستیم خادمی برای مردم در این دوسال به خصوص در مقابل بیماری کرونا باشیم.
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: گلایه داریم از نوع تغییر و تحول در حوزه درمان که  خلأ سلاح کردن فرمانده میدانی کرونا که خبر تغییرم را در روی خروجی سایت‌ها دیدیم و این رویه درشان و منزلت هیچ مدیری نیست و این رویه با مدیر قبلی نیز حادث شد.
وی گفت: افتتاح و راه اندازی اورژانس ۱۱۵ قیام، مصوب شدن اورژانس ۱۱۵ موگرمون، راه اندازی خانه بهداشت عشایری در بخش موگرمون، راه اندازی ۶ تخت دیالیز، تکمیل و راه اندازی دوباب خانه پزشک از عمده فعالیت‌های دوران خدمتی بوده است.
نعمتی گفت: در بحث مواد اولیه آزمایشگاه تا شش ماه آینده مشکلی نداریم، تسویه حساب بدهی تمام بدهی‌های شبکه و تلاش‌های برای خدمت مضاعف در سایر سنگرها را داریم.
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: در بحث پزشکان متخصص برای کلینیک امروز پزشک متخصص اطفال روزانه داریم و پزشک جراح، متخصص ارتوپدی و سایر پزشکان را داریم که مشغول خدمت هستند.
وی گفت: اگر کاری در این مدت دوسال صورت گرفت به همت تلاش همکارانم بوده است و برای موفقیت دوست عزیز و همکلاسی خوبم فریبرز یاوران رئیس جدید ارزوی موفقیت داریم.
در ادامه محمد مهدی بانشی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه درمان به خصوص مبارزه با بیمارکرونا گفت: تلاش‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است که بحث بیماری کرونا نیز این تلاش‌ها مضاعف بوده است.
وی گفت: بیش از ۸ ماه هزینه پزشکان خانواده را نداده بودیم که بحث آنفولانزا آمد و در ادامه نیز شاهد حضور بیماری منحوس کرونا بودیم که با وجود تحریم‌های ظالمانه با همدلی همه ارگان‌ها و نهادها توانستیم این وضعیت را مدیریت کردیم.
معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گفت: با استفاده از جوان گرایی و تخصص جوانان نخبه توانستیم این مهم را مدیریت کنیم که روزانه از ۱۶ هزار خدمت به ۳۲ هزار خدمت رسیده است که بزرگترین کار جهادی و خدمتی بود.
وی گفت: در کنار بیماری کرونا به سایر فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان از قبیل واکسیناسیون اطفال، زنان باردار، بیماران دیابتی توجه ویژه‌ای داشتیم و که با وجود کسری بودجه توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.
بانشی گفت: در پیک اول با توجه ویژه به غربالگری توانستیم رتبه اول کشور را بگیریم که حضور جهادی همه بهورزان و همکاری شورای ها و سپاه و سایر نهادها باعث شد تا در پیک‌های بعدی نیز موفق باشیم و در طرازهای آماری رتبهدهای خوبی را کسب کردیم.
وی گفت: همکاری خیلی خوبی بسیج و سپاه و سایر نهادها در ایام تعطیلات نورزوی باعث شد لنده رتبه اول را کسب کند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گفت: برای تحول نیازمندهمکاری و سایر نیروهای اداری و نظامی و انتظامی هستیم.
بانشی گفت: مدیر قوی نمی‌تواند موفق باشد چرا که مدیری موفق است که دارای برنامه ریزی و بهره بری از نیروی‌های تیمی و زیرمجموعه با تقویت نقاط ضعف در مسیر تحول آفرینی گام‌های اساسی بردارد.
فریبرز یاوران رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: باتوجه به محرومیت این شهرستان انتظار داریم مسولان استانی و شورای اداری و فرماندار حمایت‌های ویژه‌ای در خصوص تحول آفرینی در حوزه بهداشت و درمان را داشته باشیم.
وی گفت: از تلاش بنیاد علوی در ساخت ساختمان وتامین تجهیزات مرکز جدید بهداشتی و درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم.
رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: در شهرستان لنده آزمایشگاه آب نداریم که این در نوع خود یک چالش است که بخشی از تجهیزات آن توسط بنیاد علوی تأمین شد که انتظار داریم سایر نیازمندی‌های دیگر این ازمایشگاه را تأمین کنند.
وی گفت: باتوجه به حجم پسماندهای زباله‌های عفونی کویید ۱۹ نیازمند فوری یک دستگاه زباله سوز برای دفن و سوزاندن زباله‌ها هستیم.
یاوریان گفت: دستگاه دیجیتالی رادیولوژی یکی از نیازهای فوری ما است که با رایزنی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نهایت همکاری را داشته باشند.
در ادامه نیز از تلاش‌های دوساله نعمتی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تقدیر و حکم انتصاب یاوریان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لنده نیز قرائت و به وی اهدا شد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1