کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی بازدیدی صورت گرفت:

بازدید مسئولان از جاده‌های روستایی بخش مرکزی لنده (+ تصاویر )

21 مهر 1400 ساعت 21:14

فرماندار شهرستان لنده به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لنده از عملیات خاکبرداری و تعریض جاده‌های روستایی بخش مرکزی بازدید کردند.


فرماندار شهرستان لنده به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لنده از عملیات خاکبرداری و تعریض جاده‌های روستایی بخش مرکزی بازدید کردند.
به گزارش کبنا؛ در این بازدید یک روزه فرماندار لنده به طور ویژه از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست کرد که تمام راه‌های روستایی بخش مرکزی باید خاکبرداری و تعریض بشه و مردم تمام روستاها باید به جاده دسترسی پیداکنند.
تورج رزمجو گفت: طی تفاهم نامه‌ای که در محل فرمانداری مابین بنیاد علوی و اداره راهداری منعقد شد مقررگردید که جاده‌های روستایی بخش مرکزی از جمله روستاهای چلی و لارب خاکبرداری تعریض و بازگشایی شود که الحمدالله الان این روستاها در حال حاضر دارای جاده دسترسی به روستا می‌باشند.
مهندس رزمجو از همکاری بنیاد علوی در این راه و همچنین تلاشهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه رئیس اداره راهداری لنده مهندس احمدی گفت: با توجه به اینکه جاده‌های روستایی چلی و لارب سالیان سال هست فقط توسط لودر اداره راه بازگشایی می‌شد و به دلیل اینکه منطقه کوهستانی بود و ریزش‌های زیادی داشت جاده مسدود می‌شد، با همکاری مدیر کل راهداری استان جناب مهندس نصیری یک دستگاه بولدوزر به شهرستان فرستاده شد و جاده‌های روستایی چلی و لارب به طول ۹ کیلومتر خاکبرداری و تعریض شد.
مهندس احمدی افزود: با توجه به اینکه فرماندار در پروژه‌های عمرانی شهرستان لنده پیگیری ویژه‌ای داشت و در این راه همیشه پیگیر بود صمیمانه از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
اسماعیل احمدی گفت: از همکاری بنیاد علوی در پروژه‌های حوزه راه شهرستان لنده وهمچنین از امام جمعه محترم که پیگیری جاده‌های روستایی و پروژه‌های عمرانی شهرستان بودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.  
 


کد مطلب: 440129

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440129/2/بازدید-مسئولان-جاده-های-روستایی-بخش-مرکزی-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1