کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مدیر کل صندوق کارآفرینی استان با فعالین استارتاپ ها و سمن ها مطرح شد

مرکز رشد دهدشت، کانون کسب و کارنوپا/قول مساعد حاجی پور(+تصاویر)

18 مهر 1400 ساعت 14:52

"حاجی پور" ضمن قدردانی و تحسین فعالیت های مرکز رشد دهدشت و مجموعه ی پارک علم و فناوری استان به صاحبان استارتاپ ها قول مساعدت و همکاری ویژه جهت پیشبرد فعالیتهایشان را دادند.


مرکز رشد دهدشت همچنان پیشرو، فعال و پویا ترین نماینده پارک علم و فناوری استان در شهرستان کهگیلویه می باشد. این مرکز که با هدف شناسایی  و حمایت از فعالین درحوزه ی کسب و کارها مبتنی بر فناوری و نوآوری و به عبارتی استارتاپ ها در شهر دهدشت مستقر گردید، در مدت کوتاهی مرکز ثقل حضور جوانان صاحب ایده شده است.
صبح امروز  با حضور فرماندار کهگیلویه، مدیر کل صندوق کارآفرینی و امید استان کهگیلویه و بویراحمد، هئیت همراه ،مدیر صندوق کارآفرینی این شهرستان در جمع جوانان صاحب ایده و کسب و کارهای نوپا در سالن جلسات مرکز رشد دهدشت نشستی برگزار گردید.
در این جلسه، فعالین استارتاپ ها، مدیران عامل تشکل های مردم نهاد، شرکت ها و فناوران مرکز رشد دهدشت حضور داشتند.
دکتر حاجی پور ضمن قدردانی و تحسین فعالیت های مرکز رشد دهدشت و مجموعه ی پارک علم و فناوری استان به صاحبان استارتاپ ها قول مساعدت و همکاری  ویژه جهت پیشبرد فعالیتهایشان را دادند.
از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به تخصیص بسته ی ۵۰۰ میلیون تومانی به برترین طرح ارائه شده توسط جوانان حاضر در نشست اشاره کرد، علاوه بر این  مصوب شد تسهیلات دیگیری به تشکل های مردمی که در حوزه ی توانمند سازی فعالیت داشتند به شرط تایید توسط کارگروه ارزیابی ارائه گردد.
در پایان این نشست آقای دکتر حاجی پور به همراه مهندس عارفیان، مهندس نظری و هیئت همراه از دفاتر شرکت های مستقر در مرکز رشد دهدشت بازدید بعمل آوردند.


کد مطلب: 439999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439999/2/مرکز-رشد-دهدشت-کانون-کسب-کارنوپا-قول-مساعد-حاجی-پور-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1