کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی بازدیدی صورت گرفت:

دیدار مسئول شورای بانوان نهاد آبادانی و اعضای تیم تکواندو لنده با خانواده شهید خردمندنژاد

16 مهر 1400 ساعت 9:27

این دیدار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن این شهرستان و در راستای برنامه های فرهنگی ورزشی نهاد آبادانی وپیشرفت با حضور ورزشکاران بانو شهرستان صورت گرفت.


مسئول شورای بانوان به نمایندگی از نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده، در دیدار با خانواده معظم شهید خردمند نژاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیری که این عزیزان برای ما ترسیم کردند امری ضروری است.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان لنده، در این دیدار آسیه خوشگو افزود: همه ما امروز وظیفه داریم مسیر ارزشمند جهاد فی سبیل الله و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی را تا برافراشته شدن پرچم اسلام با قوت ادامه دهیم.
وی عنوان کرد: این دیدار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن این شهرستان و در راستای برنامه های فرهنگی ورزشی نهاد آبادانی وپیشرفت با حضور ورزشکاران بانو شهرستان صورت گرفت.
مربی تیم تکواندو بانوان شهرستان لنده گفت: هئیت تکواندو در کنار فعالیت های ورزشی این باشگاه فعالیت های فرهنگی متنوعی برای تربیت دارد.
وی افزود: از زمان ورود بنیاد مستضعفان به شهرستان لنده از مسائل فرهنگی،تربیتی و ورزشی با هدف ترویج فرهنگ شهید وشهادت حمایت همه جانبه صورت گرفته است.


کد مطلب: 439919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439919/2/دیدار-مسئول-شورای-بانوان-نهاد-آبادانی-اعضای-تیم-تکواندو-لنده-خانواده-شهید-خردمندنژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1