کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمت جهادی ادامه دارد؛

لبخند بر چهره اهالی روستاهای کالوس و فیروزاباد بویراحمد بخاطر اینترنت پرسرعت

14 مهر 1400 ساعت 18:17

روستاهای کالوس، فیروزاباد و کارخانه فولادباقری یاسوج به اینترنت پرسرعت متصل شدند.


روستاهای کالوس، فیروزاباد و کارخانه فولادباقری یاسوج به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (14 مهرماه 1400) سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به نیازروزافزون مردم به سرویس های مخابراتی‌ در ایام کرونا و بهره مندی هر چه‌ بیشتر و بهتر، ایستگاه تلفن همراه روستایی کالوس و فیروزآباد بویراحمد به تکنولوژی ۴G ارتقاء پیداکرد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: با ارتقاء و تغییر تکنولوژی این سایت، بخشی از محور ارتباطی یاسوج به نقاره خانه  (حدفاصل این دو روستا )، کارخانه فولاد و روستاهای اطراف کالوس و فیروزآباد در شهرستان بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
امیری گفت: مخابرات منطقه به خود می بالد در شرایط ویژه سخت اقتصادی و قدرت ارزآوری بسیار بالای این تکنولوژی، توانست با یک  کارجهادی، لبخند شادی و نشاط را بر چهره های جوانان، نوجوانان و فرزندان دیارمان که در این حوزه جغرافیای استان ساکن هستند را بنشاند و شبکه شاد را در مهرماه ۱۴۰۰ به زیبایی هرچه تمامتر شاد معنا کند.
سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله در روزهای آتی اخبار خوبی را در حوزه ارتباطات ومخابرات به سمع و نظر هم استانی های عزیز خواهیم رساند.


کد مطلب: 439876

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439876/2/لبخند-چهره-اهالی-روستاهای-کالوس-فیروزاباد-بویراحمد-بخاطر-اینترنت-پرسرعت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1