تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۳۹۸۳۰
در اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال کشور در یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

قهرمانی فرازبام خائیز دهدشت؛ قصر نشاط بهبهان در مصاف با فرازبام فروریخت

۳
کبنا ؛
این مسابقات با حضور 18 تیم و برگزاری 40 بازی انجام شد که در نهایت تیم فرازبام خائیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم قصر نشاط بهبهان دوم شد. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و درخشان کویر گرمسار نیز سوم و چهارم شدند.
در مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود زد. بازی تیم قصر نشاط بهبهان با فرازبام خائیز دهدشت در مرحله فینال این بازی‌ها با نتیجه‌ی 30 بر 29 به نفع فرازبام خائیز دهدشت به پایان رسید.
گفتنی است این بازی بسیار متفاوت از دیگر بازی‌ها بود؛ به گونه‌ای نفس‌گیر پیش می‌رفت و پایاپای بود. امتیازها یک به یک بالا می‌رفت. دو تیم به دلیل شناخت خوب و فاصله‌ی نزدیک و همچنین بازی‌های دوستانه‌ای که پیش از این با یکدیگر داشته‌اند، رقابت نفس‌گیری را به نمایش گذاشتند.
تیم فرازبام مثل بازی‌های گذشته نتوانست به خوبی از دروازه‌اش به خوبی دفاع کند؛ بازیکنان در ضدحمله و سرعت انتقال خوب خیلی عمل کردند. این بازی بر خلاف بازی‌های گذشته تعدادی تماشاگر و برخی از مسئولین در سالن حضور داشتند. میدان‌دار این بازی برای تیم فرازبام مثل بازی‌های قبل رضا سلطانی بود.شاید اگر محمدامین امینی پرور بازیکن خوش‌اندام و هجومی فرازبارم در بازی با هوانیروز دچار جراحت می‌شد فرازبام در این بازی، بازی بهتری را ارائه می داد. هر قدر به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم تماشاگران با التهاب بیشتری بازی را دنبال می‌کردند. اگر دروازه‌بان فرازبام در این بازی به اندازه بازی‌های قبل خوب عمل می‌کرد، شاید با استرس کمتری بازی انجام می‌گرفت و کفه ترازو بیشتر به نفع فرازبام سنگینی می‌کرد.
پس از پایان بازی، آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور نیز برگزار شد.

جهانبخش مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در عرصه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. وی خطاب به احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می‌طلبد که حضرتعالی از این ظرفیت‌های استان حمایت کیند. وی در ادامه اظهار داشت: زیرساخت‌های خوبی در استان فراهم شده، و می‌طلبد توجه ویژه‌ای به ورزش در استان شود.
جهانبخش در ادامه اظهاراتش گفت: ما در ماه آینده میزبان مسابقات دیگری هستیم؛ هفته آینده نیز میزبان مسابقات بدنسازی در کشور هستیم. وی در پایان خطاب به استاندار گفت: ما استعدادهای درخشانی در استان داریم و از همین‌جا دست استمداد به سوی شما می‌طلبیم.
سپس مجید پارسایی‌نیا مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت بیان کرد: دومین قهرمانی پیاپیِ باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات باشگاه‌های کشور مصادف شد با آمدن این استاندار و ما امیدوارم این حضور باعث خیر و برکت برای جامعه و خاصه جامعه ورزشی استان باشد.



وی ادامه داد: بسیاری از دیگر استان‌ها به لحاظ امکانات و زیرساخت ها بالاتر از ما بودند، اما ما به عنوان میزبان در خدمت 18 باشگاه از استان‌های مختلف بودیم.
پارسایی‌نیا با اشاره به مشکلات زیرساختی ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: من مجید پارسایی از نگاه کسی حرف می‌زنم که باید پشت در اتاق یک مدیر کل بشنینم برای دادن یک خوابگاه برای تیم. وی خطاب به استاندار افزود: در مباحث تکمیل، تجهیز، و راه‌اندازی انتظار دارم که برای هتل ورزش مرکز استان ما کاری انجام دهید که باقیات و صالحاتی برای شما باشد.
وی ادامه داد: جناب احمدزاده امروز ورزش هندبال جزئی اثرگذار از جامعه ورزش استان کهگهیلویه و بویراحمد است.
پارسایی‌نیا در پایان با اشاره به نقش لباس تیم فرازبام گفت: این پیراهن یک اثر هنری است. خطوط این پیراهن رشته کوه‌های البرز است. نقش یکی از هفت امامزاده شهر دهدشت در پشت این پیراهن نقش بسته است؛ وی همچنین افزود: بر این پیراهن نقش محیط زیستی و بز کوهی خائیز نقاشی شده است.
عبدالصاحب نیکویی نماینده فدراسیون هندبال کشور نیز در ادامه گفت: این مسابقات با حضور 18 تیم و برگزاری 40 بازی انجام شد که در نهایت تیم فرازبام خائیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم قصر نشاط بهبهان دوم شد. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و درخشان کویر گرمسار نیز سوم و چهارم شدند.
    
در پایان سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور گفت: پیروزی تیم فرازبام خائیز دهدشت را خدمت بازیکنان، جوانان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک می‌گویم. وی در ادامه اظهار داشت: لازم می‌دانم به ورزشکاران خوب شهر بهبان هم تبریک عرض کنم و امیدوارم همه‌ی ورزشکارانی که این مدت از استان‌های دیگر در استان ما حضور داشته‌اند خوش گذشته باشد.



احمدزاده افزود: ما برای تقویت ورزش در سطح استان، همه‌ی همت و تلاش خود را خواهیم کرد. این پیروزی، یک آغاز است؛ کسب مقام اول نشان دهنده این است که استعدادهای فراوانی در ورزش در استان ما وجود دارد.
وی اظهار داشت: ما باید هم قدردان این باشیم و هم حامی جوانان در همه‌ی رشته‌ها و به ویژه در این رشته‌ی قهرمان‌پرور هندبال که مایه‌ی افتخار استان است را در دستور کار قرار دهیم و حمایت کنیم
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه حامی این تیم خواهیم بود بیان کرد: ما برای تقویت این باشگاه به هر نحو ممکن حمایت می‌کنیم و همین‌طور باشگاه‌های دیگر که در کشور مطرح هستند را هم حتماً حمایت می‌کنیم.
استاندار در پایان بیان کرد: از مدیر کل تربیت بدنی خواهش می‌کنم که ورزش بانوان هم مورد حمایت قرار گیرد و بستر ورزش برایشان فراهم گردد.
گفتنی است تیم فرازبام خائیز دهدشت در این دوره از مسابقات هندبال برای دومین بار قهرمان مسابقات جوانان هندبال کشور شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای روشنفکر خسته نباشی دلاور همین طور ادامه بده سال ۹۴بعداز انتخابات همین حرف هارا می زدند که دیگه قبول نمی شی نمی تونی ولی تونستی خوبم تونستی ودر ادامه نمایندگی نشون دادی که چقدر توانمند هستی وچقدر باهوش این بنده خدایی که میگه اقای هدایتخواه چند طرح ملی را افتتاح کرد یکیش کتابخانه بهمن بیگی دانشگاه دولتی یاسوج هست که یک خیری از اقوام بهمن بیگی ساخت واقای هدایت خواه ونیروهایش برای تبلیغات ان را به نام خودشان زدند بعدش ان بنده خدای که میگه اقوام خودش واز یک طیف خاص بهشون پست داده علوم پزشکی وخیلی از پست ها دوره نماینده محتر م قبلی است
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1