کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده خبر داد:

زیرسازی و آسفالت جاده روستای مورجن شهرستان لنده توسط بنیاد علوی+تصاویر

2 مهر 1400 ساعت 18:54

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده از زیر سازی و آسفالت راه روستایی مورجن از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده خبرداد.


مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت:نقش چشمگیر روستاها در تامین مواد لبنیاتی، از قبیل (شیر،دوغ ،ماست) وهمچنین سبد غذایی گوشتی از زمان خلقت آدمیت در جامعه نقش چشمگیر وتاثیر گذاری داشته است.
به گزارش کبنا؛ مراد مرادی پور افزود:اگر روستاها به لحاظ امکانات رفاهی،جاده ای، عمرانی توسعه یافته نباشند مهاجرت به شهرها صورت خواهد گرفت و باعث می شود که سنت کشاورزی و دامپروری در روستاها از بین برود.
وی عنوان کرد:مردم روستای مورجن بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده، دارای ۲۴خانوار می باشد که سالها از دسترسی مناسبی برخوردار نبودند و هنگام بارش باران مردم روستا سختی های زیادی را برای عبور ومرور متحمل می شدند.
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده خاطر نشان کرد:در همین راستا و بر حسب وظیفه خطیر بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی خواسته به حق آنها را لبیک گفت و در جهت رفاه و آسایش مردم اقدام به زیر سازی و اسفالت جاده روستای مورجن ازاعتبار پروژه های روستایی و سندهای روستایی نموده است.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 439385

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439385/2/زیرسازی-آسفالت-جاده-روستای-مورجن-شهرستان-لنده-توسط-بنیاد-علوی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1