کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از سال‌ها انتظار و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛

پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره کلنگ‌زنی شد ( + تصاویر )

1 مهر 1400 ساعت 22:54

پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره پس از سال‌ها انتظار با استقبال گرم مردم این مناطق و حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون کلنگ‌زنی شد.


پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره پس از سال‌ها انتظار با استقبال گرم مردم این مناطق و حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون کلنگ‌زنی شد.
 به گزارش کبنا، پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب - بیدسردره بخش مرکزی شهرستان بویراحمد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و سیصد میلیون تومان با حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلنگ زنی شد.
 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این آیین اظهار داشت: امروز باید قدردان مردم این دیار باشیم که با تمام کمبودها به خاطر نعمت‌های جمهوری اسلامی ایران اکنون نیز از این آیین استقبال کرده‌اند. از مردم فهیم و بزرگوار این منطقه و از ایل بزرگ تیرتاجی و طایفه ارزشمند حاجتی که در این آیین حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
  وی همچنین ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره این ایام را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای گلگون کفن این دیار شهید ناصر امیر نژاد، شهید ماندنی نجاتی و شهید شهرام حسن زاده درود می‌فرستم. 
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه این آئین افزود: خدمت به مردم امری مقدس و ارزشمند است و حقیقتاً باید به این مردم شریف خدمت بی‌منت ارائه داد و مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همواره باید در جهت تحقق و برآورده کردن نیازهای این مردم قدم بردارند. 
وی با اشاره به اینکه این پروژه سال‌های سال از درخواست مردم این منطقه بوده است گفت: روستاهای سیب مداب و بید سردره بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی از داشتن جاده ارتباطی محروم بوده‌اند، که اکنون با همت مجموعه استانداری، جناب دکتر کلانتری، معاونت محترم ایشان جناب حاجی‌زاده و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جناب نصیری راد پروژه جاده ارتباطی این روستاها با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد و پیمانکار مربوطه ملزم است در اسرع وقت با اتمام این پروژه، آن را در اختیار مردم قرار دهد.


کد مطلب: 439358

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439358/2/پروژه-جاده-ارتباطی-روستایی-سیب-مداب-بیدسردره-کلنگ-زنی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1