کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

غبار روبی گلزار مطهر شهدای لنده و روستای شیتاپ با حضور مسئولان+تصاویر

1 مهر 1400 ساعت 0:22

در این آئین امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت:امروز جبهه مقاومت ما با تاسی از دفاع مقدس هیمنه ابر قدرت ها را در هم کوبید و امید آفرینی را در دنیای اسلام زنده کرده است.


صبح امروز و با حضور امام جمعه، امام جمعه  موقت،فرمانده سپاه ناحیه لنده،معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون ، جانشین و نیروهای انتظامی و اعضای شورای اداری آئین عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان لنده برگزارشد.
به گزارش کبنا از لنده؛ در این آئین حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس در طول تاریخ به یک حماسه ماندگار و افتخار آمیز و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد که رنج این حماسه بزرگ در اخلاص، فداکاری، تبعیت از ولی زمان به اوج خویش رسید.
وی افزود:وحدت و یکپارچگی باعث شد تا در مقطعی ما به پیروزی برسیم که همه کشورهای جهان پشت سر عراق بودند ولی تبعیت از امام و الگو گیری از حماسه عاشورا باعث شد تا هشت سال در بدترین شرایط کشور را در مقابل دشمنان سرپا نگهداریم.
الهی نیا گفت:دفاع مقدس معجزه ای برای دفن توطئه ها و دسیسه های بیشتر کشورهای استعماری غربی و عربی بوده است.
وی گفت:امروز جبهه مقاومت ما با تاسی از دفاع مقدس هیمنه ابر قدرت ها را در هم کوبید و امید آفرینی را در دنیای اسلام زنده کرده است.
وی گفت:همه ما در انتقال مفاهیم و ارزش های مادی و معنوی این حماسه بزرگ به نسل آینده موظف و مسول هستیم.
در ادامه نیز غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شیتاپ توسط فرمانده سپاه، امام جمعه موقت ونماینده حوزه شهید رجایی موگرمون و مسئولان همراه در روستای شیتاپ برگزار شد.


کد مطلب: 439326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439326/2/غبار-روبی-گلزار-مطهر-شهدای-لنده-روستای-شیتاپ-حضور-مسئولان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1