کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همراهی مدیران حوزه گردشگری؛

بازدید نماینده مردم گچساران و باشت از طرح گردشگری تپه نورالشهداء باشت

31 شهريور 1400 ساعت 1:25

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران میراث فرهنگی و گردشگری از طرح گردشگری محمدی واقع در تپه نورالشهداء باشت بازدید کرد.


نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران میراث فرهنگی و گردشگری از طرح گردشگری محمدی واقع در تپه نورالشهداء باشت بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز، روز سه شنبه (30 شهریورماه 1400) سیدناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری ازمجتمع گردشگری محمدی واقع در تپه نورالشهداء باشت بازدید کرد.
در این بازدید حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت برحل هرچه سریع‌تر مشکلات، موانع این طرح تاکید کرد.
حسینی‌پور با تاکید بر پیگیری تخصیص اعتبار این طرح که نزدیک به ۲سال است نیمه کاره بود و تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته خواستار تکمیل سریع این طرح شد.
در این بازدید در بحث زیر ساخت این مجتمع، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ دومیلیارد ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث شبکه برق تخصیص داد که مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن به صورت اوراق بوده و طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.
ارمغانی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز از این طرح بازدید کرد و پس از جلسه با نماینده گچساران و باشت قول مساعد برای تخصیص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات را در اسرع وقت برای این طرح را داد.


کد مطلب: 439286

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439286/2/بازدید-نماینده-مردم-گچساران-باشت-طرح-گردشگری-تپه-نورالشهداء

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1