کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مدیران ادارات با مرکز رشد دهدشت مطرح شد

مهلت 7 روزه «فرماندار کهگیلویه»به «جهانبخش»؛تکلیف خانه جوان دهدشت را روشن کنید

29 شهريور 1400 ساعت 22:46

فرماندار کهگیلویه گفت؛اداره کل ورزش و جوانان تا یک هفته ی دیگر باید تکلیف خانه جوان دهدشت را که ۲ سال از افتتاح آن گذشته است ولی بی استفاده مانده است روشن کند.


صبح امروز دوشنبه(29 شهریور 1400) جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه،با حضور قریب به ۲۰ مدیر دولتی، روسای دانشگاه ها بانک های شهرستان کهگیلویه در مرکز رشد دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،شهریار جمالی، مسئول راه اندازی مرکز رشد دهدشت گزارشی از فرآیند مطالعات استقرارمرکز،اخذ مجوز از وزارت علوم،افتتاح و تعداد فناوران پذیرش شده در این مرکز ارائه نمود.
جمالی به پذیرش چهار ایده از میان ۲۵ درخواست استقرار در مرکز اشاره کرد و گفت :یکی از این شرکت ها  که در حوزه ی مهندسی شیمی پذیرش شد اخیرا به شرکت دانش بنیان تبدیل شده است و دیگر شرکت ها در حوزه های مهندسی پزشکی، گیاهان دارویی و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت هستند.
 هاشمی ریاست پارک علم و فناوری استان نیز بصورت ویدیوکنفراس به اهمیت اکوسیستم نوآوری و لزوم حمایت مسئولین از این نهاد ها برای شکوفایی استعداد های جوانان شهرستان کهگیلویه پرداخت.
هاشمی با اشاره به اینکه جنگ آینده جنگ فناوری است، اضافه کرد:مرکز رشد دهدشت می تواند در حوزه های فناوری و نوآوری پشرفت های چشمگیری داشته باشد،شرط شکوفایی مرکز رشد دهدشت حمایت مسئولین این شهرستان است.
فرماندار کهگیلویه ضمن تحسین برانگیز خواندن فعالیت های مرکز رشد دهدشت در این مدت کوتاه، ثبت اولین شرکت دانش بنیان دهدشت را نقطه ی عطف توسعه ی اقتصاد مبتنی بر دانش دانستند و خود را برای رفع مشکلات و موانع مرکز رشد پای کار دانست.
کریمی نژاد خطاب به مسئولین ستاد ساماندهی گفت:یکی از ارزیابی های نهادهای دولتی ارتباط با مرکز رشد دهدشت است.
وی افزود:اداره کل ورزش و جوانان تا یک هفته ی دیگر باید تکلیف خانه جوان دهدشت را که ۲ سال از افتتاح آن گذشته ولی بی استفاده مانده است روشن کند.


کد مطلب: 439240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439240/2/مهلت-7-روزه-فرماندار-کهگیلویه-جهانبخش-تکلیف-خانه-جوان-دهدشت-روشن-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1